La natura

Un relat de: Ina

La natura és preciosa,
De colors verds, grocs i marrons.
Ocupada per arbres, i també d'animalons.

El paisatge és clar, l'aire silenciós.
Però nosaltres la contaminem,
I tot ja no és com abans.

Els animals moren,
La natura s'embruta
Les plantes no respiren
I la gent no s'immuta.

La natura es destrossa
Els ecologistes s'enfaden
I per culpa d'alguns
la natura se'ns acaba.

Comentaris

  • preciós[Ofensiu]
    Rogal Mar | 08-02-2007 | Valoració: 9

    feia temps que no llegia un que parles de com està de malament la natura, t'ha quedat molt bé.

  • Mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 30-09-2005

    passo per aquí per fer-vos un petit regal en forma de comentari, mmm, ...

    Sí, sé que ets rosseta, jeje, t'he vist! Bé però aquesta no és la quüestió perquè m'he passat per aquí per saludar-te,. ... (estic espès avui, mmm, perdoneu-me joveneta)

    A veure, el poema, mmm ... una temàtica molt actual, que desgraciadament sense voler-ho no en fem massa cas, ... som uns depredadors per genètica, i no ens importa res del què ens envolta, i ... bé què us he d'explicar si ho heu descrit amb exactitut i d'una manera tendra, us felicito!

    Un bes suau per vós, mmm, i us seguiré ben a propet.

    OhCapità.
    (ah i no us enfadeu perquè us hagi vist en foto, mmm, la tecnologia fa miracles avui en dia)

  • Hello Ina![Ofensiu]
    Silviasa | 01-08-2004 | Valoració: 9

    hola Ina!

    Ostres cuants relats que tens! U.Uu si que tens imaguinacio pk jo, no en tinc gens ni mica, només e fet 2 relats i tu 5!!!
    I en el comentari que tu mas ficat, es veritat, i hi ha molta poca gent de la nostra edat.

    A si! i el poema aquest de la natura molt bé, Ù.Ú* aixo expresa tot l'ho que la gent fa a la natura bueno molt bé i adeu!!

    Per a la escriptora amb més imaguinacio Ina.

l´Autor

Foto de perfil de Ina

Ina

6 Relats

23 Comentaris

11130 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Biografia:
Vaig nèixer a Barcelona l'any de les Olimpiades. (potser es per això m'agrada tant la gimnàstica...) Va ser un dia de maig, exactament el 7.

Diuen que no paro mai i que sóc un cul de mal seient. Sóc taure, (així que si n'hi ha algun, segur que ja sap una mica més el meu caràcter ;P). Sobretot sóc tossuda i si em fico una cosa al cap no hi ha qui m'he la tregui. Així sóc de caràcter.
Fisicament sóc rosseta, ulls marrons, bastant alta i prima. Així sóc per fora, per dintre tinc uns pulmons, un cor que no para mai de bategar, uns ronyons, i molts ossos i musculs, venes, artèries, etc.

Apa, ara ja sabeu com sóc.

Ja se que només tinc 13 anys, segurament els meus relats no estaran a l'alçada dels que hi ha per aquí, però faré el que podré.

Moltes gràcies a tots/es.