La Mort

Un relat de: Electra

Sóc el teu àngel de la guarda, jo et vigilo, jo t'escolto, jo sé on estàs i que fas i no pots evitar-ho, hi estic destinada, és el millor que sé fer.
Sóc el quadre que vigila mentre llegeixes a la butaca, sóc la flor del jardí a al que mai regues però que mai es marceix. Jo no trio, només executo allò que tothom hi està predestinat, no tinc el luxe de satisfer la meva venjança i veure com et consumieses pel teu terrible destí i simplement desapareixes.

La meva vestimenta incita a la por, i el meu rostre, sempre hieràtic no mostrarà cap més cara que no sigui la d'inmortalitat, i amb uns ulls, entaforats a les seves conques et miraré, i si s'et fa llarg i dolorós encara disfrutaré més.
Que n'ets d'ingenu començant a morir en el mateix moment en que neixes...

Hauries de pensar més freqüentment amb mi, hi sóc present, em portes dins, veig com madures i sé quan a la poma li toca caure de l'arbre i podrir-se sola, sota terra ,lluny de tot i encara que no t'ho creguis, sóc jo mateixa qui valora més la vida, per això m'ocupo d'aturar-la, per que l'aprecio, i perque no m'agrada com la vius, com si no existís, lamentan-te només de tenir-ne una i de no haver-la gaudir prou just quan ets aprop meu. Vull que em temis, i que em respectis, que és gràcies a mi que el món aprendrà a viure sense tu i els que t'estimen viuran més humilment sabet que poden acabar com tu, i que aquest moment pot ser l'últim i que és la teva última oportunitat.


Comentaris

  • MOLTA CANYA! ! ! ![Ofensiu]
    Regina | 18-03-2005 | Valoració: 10

    Wooooola Electra!!!! vaja quin nom que t'has posat. Encara tens aquest complexe????
    És broma poma!!!!!

    Wenu , entro aquí per a fer un superhipermega comentari súper guay del teu text sobre la mort. Què morbós no????

    Crec que això de la mort és un tema que dóna molt per escriure però que has de saber treure-li bé el suquillu. xDDD. Crec que ho has fet. Has fet una bona metàfora. Molta gent ho veu així però no sap com expressar-ho. Molt bé. Tu ho has aconseguit. Weeeeeeeeeeeee!!!!!

    Com es nota que ets humanista!!!!!!!!


    Good Luck

  • mm.. parlant de la mort..[Ofensiu]
    crispeta | 13-02-2005 | Valoració: 9

    Res, que estic fent un seguit de textos relacionats amb aquest tema i m'he llegit el teu.
    interessant. gracies

l´Autor

Electra

25 Relats

30 Comentaris

30313 Lectures

Valoració de l'autor: 9.19

Biografia:
Sóc d'aquí però espero ser de molts llocs.
M'estimo a molta gent però espero estimar-ne a molta més.
La vida encara m'ha d'ensenyar més coses.
14 d'Agost de 1988
Ara mateix, i gràcies a molta gent: CAVE CANEM


"L'Amor sempre es queda, són els homes els qui canvien"
Del meu llibre preferit

o si ho preferiu...

"Perquè, en el moment en que sortim a la recerca de l'amor, ell també surt a buscar-nos. I ens salva"
També del meu llibre preferit