La mili romana

Un relat de: Arquimedes

N'Octavi va obrir els ulls de sobte. La buccina havia sonat i ell no s'havia llevat com la resta. No sabia perquè. Mandra? Potser si, però el fet de no ser al seu lloc li va fer venir esgarrifances. Havia arribat al fort feia uns dies i llavors el Centurió els hi va deixar ben clar que, qui no es presentes al plaça d'armes al segon toc de buccina per al repartiment d'activitats diàries, rebria un càstig, que segons va afirmar, ningú no n'havia sortit mai viu. Als legionaris com ell els hi deixaven uns deu minuts des de que es llevaven (al primer toc), fins que es tenien que presentar al plaça. N'Octavi va saltar del llit esperitat i va començar-se a vestir, llavors va sonar el segon toc de buccina. Es va posar l'ultima peça de roba corrent per la porta nord cap a la plaça d'armes quant va veure com els Centurions començaven a assignar les feines del dia a les seves centúries. Tenia sort, ell era l'últim de la tercera fila, si corria una mica mes encara podria arribar a temps.

Comentaris

  • Està bé...[Ofensiu]
    AVERROIS | 04-02-2006 | Valoració: 8

    ...però I? què es tan sols el primer capìtol? Una abraçada.

l´Autor

Arquimedes

4 Relats

3 Comentaris

3832 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Soc de Santa Perpetua de Mogoda (una "ciutat" del vallès occidental que es trova prop de Mollet del Vallès).
Si algú vol saver alguna cosa sobre mi (cosa extranya) no dubteu a enviar un mail a:
Germanic5@hotmail.com