La meva primera vegada

Un relat de: afrodita

En una decisió ràpida es va desviar de la carretera principal per anar a parar a una petita explanada on només hi havia gespa humida, arbres i algun camió de ruta aturat. Ja s'havia fet fosc el desig s'anava fent inevitable, portava pràcticament des del migdia amb aquella sensació a la panxa l'un i l'altre ens miràvem i ja aguantàvem més.

Vam sortir del cotxe després d'aturar-lo i en un moment va descordar-se el cinturó i els botons del pantaló mentre jo intentava fer el mateix, i guiats pel que cada instant ens demanava, vam optar per no retardar més aquella situació.

Llavors, mentre ell ja s'havia abaixat els calçotets em va dir que m'afanyés i em vaig ajupir baixant-me jo també la roba interior. Sentia la remor dels cotxes de fons i m'era impossible concentrar-me, però poc a poc la resta va perdre importància. Ell estava apunt d'acabar i jo, mig nua, feia el que podia...al cap de poc, entre herbes arbres i cotxes ho vaig fer per primera vegada.

Jo, que només havia vist animals al zoo i que desconec la majoria de llocs on no hi arriba el metro, em trobava enmig de natura en un moment important... i finalment, ajaguda enmig de la muntanya com mai hagués imaginat ,va passar, vaig aconseguir fer pipí en un descans de la nacional per primera vegada, de camí a Barcelona mentre a ell se li escapava el riure esperant-me dins el cotxe, ja havia acabat feia estona, i sorprès encara avui riu quan recorda aquell espectacle.

Comentaris

  • Leela | 08-10-2008

    Hola guapa!
    Després de veure la teva foto al Coliseu (siiiii! quina enveja ;-)) m'he dit: vaig a llegir alguna coseta de l'afrodita que fa molt que no ho faig i ves per on: m'ho he passat molt bé llegint aquest relat teu i me'n vaig a dormir (que ja és tard) amb un somriure als llavis. Espero que ho estiguis passant fantàsticament bé !!!

    Una forta abraçada!

    Leela

  • ambre | 26-05-2008

    M'has recordat un acudit ...

    Diuen que Déu va voler fer uns regals a Adan i Eva ...

    Déu: Tinc uns regals per vosaltres. Un és pixar dret.
    Adan: Això és la òstia, jo, jo, jo vull pixar dret!!
    Déu: Eva, doncs tu podràs tindre orgasmes multiples.

    Kxorres oi?

    Molt bo el relat, felicitats.

  • Clar de lluna | 10-04-2008 | Valoració: 10

    ...bon gir, molt divertit!

    És que els homes ho tenen molt fàcil, si sabessin "lo" difícil que és per una dona i "lo" incòmode que arriba a ser... brrr!!!! Ara que, la situació devia ser còmica, còmica!

    Una abraçada!

  • AnNna | 17-12-2006

    jo aquí amb la meva ment perversa i aiix, si és que... això no es fa! ;P



    aiis la de cops que he pixat al carrer jo... jaja!




    petonarros guapa*

  • hey sorpresa[Ofensiu]
    shyshark | 12-12-2006 | Valoració: 8

    molt bo el gir cap a l'escatologia quan un s'espera una cosa mes wuarrona.

  • holaaaaaaa!![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 05-12-2006 | Valoració: 9

    jajajajjajaa, no saps com he rigut en llegir-ho! En veure'l a primera pàgina ja he sabut de seguida de què es tractava... mare meva!
    Pel que fa al relat, és original i sorprenent (jeje) i penso que fins i tot el podies incloure a la categoria d'humor! Però compte, sobretot al principi hi ha alguna frase que no queda clara, sembla que no has repassat el text...

    petons noia!! (ens veurem dijous??)

Valoració mitja: 9.4

l´Autor

Foto de perfil de afrodita

afrodita

33 Relats

158 Comentaris

72168 Lectures

Valoració de l'autor: 9.54

Biografia:
Perquè ella?

Perquè afrodita
és amor, passió
sentiment, acció
luxúria, seducció

Perquè afrodita
és essència i vida
l'instint més bàsic
l'aire que respires

Jo?

dona de lletres
Amant de l'art
Els peus a terra
El cor volant

Somiadora de dia
princesa de la nit
dues cares, un destí
llevar-me i ser feliç



...Perquè viure no és només existir...


AfrOditA