La meva major enemiga...

Un relat de: faldudeta_8

Fa temps que ho penso, i puc contar amb els dits d'una sola mà, els cops que he ris de veritat últimament...

El meu cap té moltes coses que hi van donant voltes, però, sols una que sobresurt de les altres, d'una manera brutal...

Una part de mi em diu que fassi el que vulgui, arribar fins on vull, però l'altra part pensa amb les diferents coses que van passant pel meu cap...i no hem permet fer el que vulgui...

Fa un parell de dies que he prés una desició, anar en contra dels meus sentits, és a dir, anar en contra de mí... sempre he pensat, és més, ho penso, que ho faig tot malament, i sempre he fet el que he volgut, en cada moment de la meva vida... o quasi tots... espero que fent de mi la meva major enemiga, em funcioni bé...

A veure si així tot em va millor, o al menys, la meva autoestima puja un poquet...!


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de faldudeta_8

faldudeta_8

33 Relats

54 Comentaris

40691 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc una noia de 20 anys, la qual va començar a entrar pel món de relatsencatala.com quan en tenia 16.
Vaig començar estudiant enginyeria telemàtica i he acabat estudiant filosofia, un món apasionant.
Sóc una persona què sol pensar bastant en les coses de la vida, les quals aniré compartint per aquí..amb vosaltres.