La meva desgraciada vida

Un relat de: Rlekio1
M’he despertat aquest matí a les dues del migdia, amb mal de cap de tantes copes que vaig beure ahir a la nit. He mirat el calendari, avui és 25 de desembre. Sí, sé que avui és nadal, però he reaccionat com si fos un dia normal. Ningú m’ha trucat per dir-me bon nadal ni res semblant. No hi ha ningú en aquesta vida que m’estimi, ni jo tinc algú a qui estimar. Perquè? No ho sé. Crec que és perquè des de petit em pensava que tindria esposa i fills i no vaig lluitar per aconseguir-los. Ara amb els 43 anys que tinc veig que he malgastat la meva vida només amb la feina, sóc propietari d’una multinacional, tinc molts de diners i pensava que això em donaria la felicitat, però veig que amb els diners només es poden comprar objectes i altres coses que no et canvien l’estat d’ànim, momés ocupen espai dins la teva casa.

Ho donaria tot per poder tornar a començar la vida i no equivocar-me pensant que tot es farà sol. No cometeu l’error de pensar que el destí ja farà les coses. De cap de les maneres, el que ha de fer les coses heu de ser vosaltres mateixos, buscar la dona de la teva vida, estudiar per tenir el treball que sempre has volgut, etc. Si penseu com jo canvieu ràpid d’opinió o acabareu amb dubtes de si morir o seguir en vida sol.

Comentaris

  • Bon tema![Ofensiu]
    edelweiss_8 | 08-01-2013 | Valoració: 8

    M'ha agradat aquest relat perquè està ben escrit i és entenedor, m'ha agradat el tema!

l´Autor

Rlekio1

1 Relats

2 Comentaris

685 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor