La menstruació

Un relat de: cabroneta

Fascinada. Rodola entre les cuixes la sang d'una vida no concebuda. Sucosa, rellisca per les carns fermes i doblegades. Gotes que cauen del sexe a les genives. Pluja molla, fresca. Es rebolca la llengua feliç. La lliguen líquids recoberts de fruites passionals que venen de ben endins. Festeig amorós. La mare puta alimenta al seu fill amant. El plaer d'empassar el no res, allò que ha pogut ser però no és: un fill perdut i partit.

Comentaris

  • tan normal..[Ofensiu]
    africanoamerica | 06-11-2009

    i tan extrany alhora...i se'n podrien dir tantíssimes coses..ràbia, respecte, costum, fascinació...jo encara no ho acabo d'empassar. El text molt molt interessant.

  • Que bo.[Ofensiu]
    diesi | 04-11-2006 | Valoració: 9

    M'agraden els teus relats i la teva biografia... xD. El teu pseudònim també.

    1 ptó:

    b#NaT#b

  • Jajajajajaj![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 03-09-2005 | Valoració: 10

    Com no un altre toc, d'humor i ironia vingut de tu, m'encanta, fa reviure aquell somriure tan gran a la meva cara.
    Et segueixo llegint com t'he promés.
    Petonassos*

  • jajajaja[Ofensiu]
    papallona | 09-06-2005

    Què bò aquest relat! Unes paraules tan ben escollides per explicar la regla, molt bò!!!

    Papallona

l´Autor

cabroneta

13 Relats

10 Comentaris

16841 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Vaig néixer i el món ja em donava l'esquena. El primer que va tocar terra nova fou el cul. En aquell moment no ho sabia, però el meu cul tindria rellevància política i, sobretot, social. De fet, agafaria més protagonisme que l'ésser sencer. Seria un cul amb personalitat, d'aquells durs, rodons i que sobresurten, bufo i mal parit, alegre i dolorós. Un cul que em portaria més d'un mal d'esquena i de cap.