La mar de nit

Un relat de: Lior

Pujaren al Rafael a les onze de la nit; aquell vell llop de mar impressionava a primera vista. Les onades eren suaus, però tenien la força suficient per balancejar l'embarcació. Mentre avançaven, el guia els explicava els secrets de la navegació i històries de pirates. Mar endins, el cel els oferia un espectacle majestuós, gairebé hipnòtic. Era impossible resistir la temptació de banyar-se en aquella mar de nit. Si movien l'aigua, el plàncton brillava; amb el seu color verd fluorescent semblava irreal, com si d'una criatura d'un altre món es tractés. El lloc, el moment, la sensació... Tot era perfecte.



Comentaris

  • M'hi he trobat[Ofensiu]
    Queca | 10-11-2008 | Valoració: 10

    dins el relat, mirant tot el que expliques.

    L'enhorabona!

    Una forta abraçada i mil i un somriures!!

  • Un relat...[Ofensiu]
    - | 04-10-2008 | Valoració: 10

    ...la mar d'evocador. Breu i clar.
    M'encantaria veure brillar el plàncton fluorescent. Quin espectacle!

  • La mar de nit[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 11-07-2008 | Valoració: 10


    Et torno el comentari.
    Amb la manera que tens de descriure-ho m'ho imagino.
    La mar de nit i les onades picant a les roques braves, ho puc visalitzar gràcies a les teves paraules.

    Gràcies, et seguiré llegint.

    Un salt d'ullsblaus1

  • Lior,[Ofensiu]
    Carme Raichs | 11-07-2008 | Valoració: 8

    en el teu microrrelat, has sabat transmetre bé la teva història plena de sensacions vives. et felicito. Seguiré llegin-te, ara que t'he trobat.
    Una abraçada.

    Carme

  • Senzill i bonic[Ofensiu]
    Nubada | 16-06-2008

    Un relat molt bonic, sembla poesia. Breu, clar, senzill. Fas que m'hi trobi, en el mar de nit...
    Veig que fa ben poc que escrius per aquí... endavant!

  • Navegació nocturna[Ofensiu]
    Unaquimera | 15-06-2008

    Efectivament, sembla un bon pla que es porta a terme a la perfecció.
    Amb poques paraules, has aconseguit recrear la imatge de l'embarcació navegant en mig de la nit fosca per un mar encisador... Ben fet!

    Tornaré a passar per llegir més coses teves, ara que t'he descobert.
    De moment. però, t'envio una abraçada per celebrar-ho,
    Unaquimera

Valoració mitja: 9.5