la màquina seca-roba

Un relat de: ilargi

Ficar el mon dins una màquina seca-roba i veure aixi com tot el brou-ha-ha de la ciutat es converteix en el clic-clac repetit, gairebé ritmic, dels jeans amb el timbal de la secadora. Eliminar també tota precupacio, tot estrés observant l'univers reduït en una circumferència i condemnat a donar voltes durant un cicle de vint minuts. Mentre a fora els klaxons es confonen amb les frenades jo entro en un profund estat de beatitut i em deixo gronxar pel soroll de la secadora.
Poca, molt poca gent sap que en fons a la "laverie" del 22, rue des pyrénées el temps es torna mut.
Poca, molt poca gent sap ficar el mon dins la maquina seca-roba.

Comentaris

  • Molt bona! Jaja![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 03-09-2005 | Valoració: 10

    Oi tant que si, una barreja d'humor i ironia contra el mon i aquesta societat que ens envolta, si estic d'acord amb tu, molta gent hauria d'aprendre a ficar el seu mon a la màquina de sexa-roba, perque sels seques tot, els problemes, els maldecaps, tot definitivament!
    Quina millor manera de canviar el mon que amb una maquina de seca-roba, jajaja!
    M'ha encantat, et penso continuar llegint.
    Molts petons*

  • relax[Ofensiu]
    mepeque | 26-03-2005 | Valoració: 7

    mágrada la idea de poguer relaxar-se en quansevol activitat diaria. La apreciació de aquestes petites illes de pau enmig de la ciutat

l´Autor

ilargi

3 Relats

10 Comentaris

3591 Lectures

Valoració de l'autor: 8.33