La Kate Moss

Un relat de: llamp!

La Kate Moss és una jove nascuda en el barri de Croydon (Londres) el 1974. Provenia d'una classe social baixa, d'un barri popular de Londres i és una noia guapíssima, prima, esvelta, faccions infantils, etc. A l'edat de 14 anys, algú es va fixar amb ella quan va anar a Nova York. Des d'ençà, la Kate no ha parat de desfilar en les millors passarel.les del món, arribant a ser una de les ‘top-model' més cotitzades arreu. No obstant, pel camí, ella s'ha trobat amb moltíssimes dificultats, des de la seva ascensió com a model, de marques tant prestigioses com: Gucci, Dolce&Gabbana, Versace, Chanel, Missoni, Burberry i Dior.

Arribant a ésser una de les persones més influents i riques en el món de la moda, la Kate, ha tingut diversos romanços durant la seva joventut. Va ser després d'un desengany amorós, que la Kate va començar a perdre pes i va aparèixer en fotos a la premsa feta un sac d'ossos. En efecte, la Kate patia anorèxia, aquella malaltia mental que fa perdre constantment pes a qui la pateix. Per conservar la imatge i quedar bé davant el mirall, les noies que pateixen anorèxia es veuen sempre grasses i no mengen o mengen el mínim per no engreixar-se. I això només té el qualificatiu de malaltia. Per sort la Kate va superar l'anorèxia, però no ha deixat mai d'estar molt prima. Altres artistes com la Victoria Beckham o la Paris Hilton, han pres el relleu de qui va ser el màxim exponent d'una malaltia, que va en augment arreu del món, anomenada anorèxia: la Kate Moss.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer