La jungla de la nit

Un relat de: tardors

Riem, ballem
sense parar,
caminem,
i continuo amb la farsa,
falsos somriures
que no valen per res,
però que voldrien ser.
Ens amara una suor calenta,
enganxosa, els ulls àvids
anhelen trobar
quelcom amagat, prohibit.
La nit sembla una jungla,
valents exploradors
ja han trobat la seva presa
amb un esquer de passió,
amb un tret de promeses,
i cauen plegats
dins la xarxa de la nit.
El foc els il·lumina,
però on hi ha llum
també hi ha ombra.
Allí restem els poc intrèpids,
els cansats, els perduts,
o simplement
és que som vegetarians
i no ens agrada la carn.
Tenim massa por
i restem amb les màscares
amagant timidesa
i falsa alegria.
Amb el got a la mà
ens embriaga un ambient
d'aparent normalitat.
Bevent enmig de caçadors
semblem una espècie
en perill d'extinció.

Comentaris

  • Bonhomia | 14-07-2006

    Si, de vegades sóc força pessimista, però li trobo el gust. Una mica per sort aquests dies m'està canviant l'humor cap a positiu, però la meva manera d'escriure i d'expressar-me és difícil de canviar.
    Potser si que tens raó amb la importància que li dones a l'il.lusió.

    ( Aquesta és la resposta al comentari que em vas fer al meu relat "El compàs de la vida")

    No crec que s'hagi de pensar de manera negativa en la mort: és un misteri...

  • Aquests llocs...[Ofensiu]
    Bonhomia | 13-07-2006 | Valoració: 8

    Els llocs com les discoteques o els pubs són ben curiosos. Potser perquè, en un noranta nou amb nou dècimes per cent, no serveixen per a res. Tothom beu, tothom busca sexe... i ningú sap ben bé perquè. Som víctimes d'aquesta cultura, que ha "avançat" tant que en comptes de celebrar ara destruïm. Destruïm sentiments, passions,... que són allà fora, a l'aire lliure, però que s'esvaeixen sense més ni més.

  • rbbarau | 10-07-2006

    De vegades a mi em fa ràbia que sortir vulgui dir això: estar destinat a quedar-se en un racó observant com avança la nit pels borratxos que es dediquen a veure que pesquen...
    Un petó

  • ambre | 08-07-2006

    Els que s'engeixen són els altres ...
    Però molt bé, molt ben expressat, amb ritme i amb el tempo idoni.

  • em tranquil-litza...[Ofensiu]
    Capdelin | 05-07-2006 | Valoració: 10

    el saber que hi ha altres també que no són caçadors professionals de nit... que viuen a l'ombra on creixen la timidesa i s'alimenten no només de carn, sinó de paraules, de desitjos suaus, de detalls de gurmet i d'exquisiteses minses... vegetarians d'ànima senzilla... sense pressa per caçar i rebentar.
    Una abraçada.

  • LA NATURA[Ofensiu]
    Josep Vendrell i Torres | 02-07-2006 | Valoració: 10

    Hi ha calcom més bonic i més antic que la natura?
    Aquesta poesia em diu que ets un bon amant de tot allò senzill i natural.
    M'ha agradat!
    Potser has sigut minyó de muntanya?
    Bona cacera amic!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de tardors

tardors

25 Relats

65 Comentaris

28960 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
El vent comença a bufar suaument i les fulles de tons ocres i torrats es mouen al seu compàs sabent que tindran el càlid sòl del bosc com a destí final. Els arbres comencen a despullar-se sense cap pudor i ens mostren fins a l'últim racó del seu cos, desprotegit i ferm. Les mans a les butxaques, la bufanda fins al nas i els peus notant el cruixir de les fulles sota seu. El sol comença a pondre's i tot queda impregnat de la calidesa de la claror d'aquest moment únic, crepuscular, tastant així l'essència d'aquesta estació tan màgica, la que em va donar la benvinguda. La tardor em va allargar la mà embolcallant-me d'aquesta aura seva de nostàlgia, de sentiments a flor de pell, d'una boira matinera que inunda els camps de blat ja segats, omplint-me de les ganes de viure i de transformar en paraula escrita petits fragments de mi.
----
No pretenc res, ni vull res. Simplement buidar el pap i compartir-ho amb els demés. Em diuen que sóc massa jove per segons què i a cops em sento massa gran. Qui m'entengui i els entengui, que ens compri.

De ben segur que llegir-vos serà tot un plaer!
----
"A els efectes de ser un membre immaculat d'un ramat d'ovelles, un ha de ser per sobre de tot, ovella"
A.Einstein
----
aralkat@hotmail.com
http://www.fotolog.com/clagaro/