La Judit. 8 de març-DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Un relat de: Marla

La Judit s'ha tatuat al bell mig del seu pit i amb lletres gòtiques la frase "No som princeses d'un conte de fades, però serem les putes reines del nostre destí". Sap el què és sentir que la vida es carda de tu. Com tu. Com jo. Per això cada matí ens fem un petó al mirall del wc, ens maquillem -ens inventem- i sortim al carrer orgulloses de ser qui som i de tenir la sort de ser prou valentes encara per perseguir somnis.


Comentaris

  • audaç[Ofensiu]
    gypsy | 16-03-2007 | Valoració: 10

    original,intel·ligent, absolutament lúcid.
    Sense perseguir somnis no podríem sobreviure.
    Reinventar-se, sorgir, canviar, experimentar.
    Tot això ets tu, Marla, almenys el que et representa.

    petons


    gypsy

  • és...[Ofensiu]
    AnNna | 10-03-2007

    graaaaaaaan :D:D:D





    1petó!

  • "no som princeses...[Ofensiu]
    atram | 10-03-2007

    ...per això cada matí ens inventem, orgulloses de ser, i sortim al carrer valentes per perseguir somnis."
    Aquests mots, manllevats teus, contenen tota la intensitat del missatge (per mi) l'essència d'allò que som i sentim. Em va agradar molt quan el vaig llegir al fòrum en l'homenatge del dia 8. Em va sorprendre gratament la idea del tatuatge al pit, el vaig trobar enginyós i espontani. El tatuatge: per no oblidar mai, ni un instant de les nostres vides, que SOM DONES. Al pit: el símbol més femení possible en tota la seva amplitud de significats; del pit en sorgeix l'erotisme i la sensualitat femenina; també la capacitat d'alimentar i donar vida, la mare; per últim el pit alberga el cor, el sentiment.
    Concentrat i intens relat.
    Felicitats Marla, i benvinguda!
    atram