La immensa xarxa

Un relat de: Helena Sauras Matheu
I llavors em vaig preguntar què tenia d'immens l'oceà per atrapar-me. Ens havíem mirat fins que els ulls ens feren mal. Tenia un mirada tan salada, que em va produir molta set.
Des de la finestra de l'àtic on ens trobàvem aquell set d'agost, la lluna esquitxava el cel amb esplendor.
No volia continuar així. Necessitava un canvi en la meva vida i aquella mirada m’havia invitat a creuar-lo.
Vaig tenir ganes de fer-me la morta. Deixar que la mar decidís el meu destí.

Però ell va arronsar les espatlles mentre em fitava i va pestanyejar. Només havia estat un moment en el que m'havia perdut en la blavor d'aquells ulls, suficient per imaginar-me un futur al seu costat.
Una altra noia havia aparegut a l'habitació i ens havia interromput.
El noi la va mirar somrient. Ella el va besar introduint-li una llengua afilada ben endins. I jo em vaig quedar amb la tristesa tan coneguda pujant-me per la gola, els punys amb tensió i la mirada amarga.

Quan van acabar, la noia en qüestió em va dir si el volia compartir. I jo em vaig abocar a una sortida a corre-cuita. Vaig fugir tremolant d'allí i amb les cames ben creuades.

A l’arribar a casa, vaig pensar que seria l'últim cop que quedaria amb un noi a través d'una xarxa social.

Són instants que ara em recordo com una perfecta imbècil.

Comentaris

  • Gràcies Helena Sauras Matheu[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-10-2020


    Gràcies Helena, per la teua visita i el teu comentari: per al meu poema "Retrat o espill", on em dius que és "dos abismes tan interessants com impressionants". M'alegre de que t'haja agradat. Doncs sí, aquest poema em va constar de compondre's moltes hores, perquè vaig anar fent vers per vers.
    Una abraçada i cuida't.
    PERLA DE VELLUT

  • Hola Helena;[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-10-2020

    Bona nit, Helena, quan vullgues i tingues temps, en la meua pàgina, hi ha alguna cosa interesant... Què bé si vens!
    Saluts i una abraçada...

  • Hola Helena;[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-10-2020

    Bona nit, Helena, quan vullgues i tingues temps, en la meua pàgina, hi ha alguna cosa interesant... Què bé si vens!
    Saluts i una abraçada...

  • Hola Helena;[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-10-2020

    Bona nit, Helena, quan vullgues i tingues temps, en la meua pàgina, hi ha alguna cosa interesant... Què bé si vens!
    Saluts i una abraçada...

  • Hola Helena;[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-10-2020

    Bona nit, Helena, quan vullgues i tingues temps, en la meua pàgina, hi ha alguna cosa interesant... Què bé si vens!
    Saluts i una abraçada...

  • Decepció...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-09-2020 | Valoració: 10


    Hola Helena: Doncs sí que està bé aquesta trama. Et vas quedar anonadada mirant com aquella noia besava al noi que vas conèixer en aquella xarxa social. Je je je je...

    Molt bona...!!

    Una abraçada i cuida't...

    PERLA DE VELLUT