La historia de dos homes minusvàlids.

Un relat de: lector_007

Pere de 53 anys ens va contar la seva història, de que quan tenia la meva edat 15 anys estaba treballant quan va caure desde un 3º pis, mentre va caure es va donar cops amb unes vigues que sostenien l'edifici perque encara estaba en obra, el cap de secció de l'obra no tenia recursos de com actuar en cas d'un accident com el que va tenir Pere i en vegada de trucar a l'ambulancia va cridar un taxi.
Quan va arribar el taxi i la sentar i aixo va fer que la seva esquena es quedes concretament trencada.
Ara Pere es un home feliç que ja porta molts anys cadira de rodes i que ya ha trobat un altre vid nova per ell.

Xavier tenia 22 anys quan una nit va sortit amb els amics de festa. A la festa va veure masa i a la tornada a Castelldefels va tenir un accident amb el quatre amics qe li acompanyaven, Xavier ens portar tots el mals del accident i va estar ingressat cins mesos en coma i quan es va llevar del coma en va dir que va viure un altre vegada que va ser com neixer de nou. Al pas del temps va anant perdent amics i la seva nuvia li va deixar perquè como no podia caminar ni podia sortir de casa. Xavier a causa de l'accident te moments nerviosos o que es cabrejaa amb la gent i aixo li pasa perquè no està bé però el millor es que s'ha pogut recuperar i poc a poc ja pot caminar.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

lector_007

1 Relats

0 Comentaris

790 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor