La gosseta de l'avi

Un relat de: marion

La NIT es com una ombra,que buscant la teva olor va,pero no et troba i amb els seus ulls petits,et busca en la foscor.Sap que alla estas,pero no et veu; et sent pero no et te.Ella sap que mai mes tornaras,i per aixo,com uma ombra va.
Eres el seu company,amic,no la pudiem cridar ni tampoc fer-la enfadar,ara no hi ha qui la "mimi" i tambe sola esta.Dona voltes cap aqui i cap alla,no sap trobar el seu lloc,doncs,des de que tu no hi ets,no te lloc.
Nomes olora i si es possible pensa
A on has marxat?
Massa temps dura la teva absencia i ella amb resignacio pensa,que,potser algun dia tornaras.
La deixo ser feliç.

Comentaris

  • Potser[Ofensiu]
    Thalassa | 02-06-2006

    no és tècnicament el més ben escrit, per les faltes, la construcciód'oracions... però és realment preciós. Potser perquè tinc dos gossos, em puc fer a la idea del que expliques.

    Gràcies per un relat tan bell.

    Thalassa

l´Autor

Foto de perfil de marion

marion

4 Relats

2 Comentaris

5756 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Vull imaginarme al mon vist desde al meu cor, i per aixos am considero amic dels meus amics,sencillament com m'han ensenyat ,i viure amb justicia,amor, carinyo i integritat .Sempra ma agradat escriure i tendeixo a la melangia per aixos tot al que os pugui relata poder sera una mica trist,pero espero os agradi un xic.