La gola de llop

Un relat de: AVERROIS
El bosc és tenebrós i aquell silenci em fa posar la pell de gallina. Ni un mussol, ni el soroll de les branques bressolades pel vent, res de res. Tan sols sento els batecs del meu cor que cada cop van més i més de pressa i crec que em sortirà per la boca, quan de sobte…
Sorgeix de la foscor com un ànima perduda dins del temps, els seus ulls són vermells com dos robins immensament lluents i dels seus ullals regalima la sang. La meva malgastada vida passa davant meu en tan sols un instant…Ell salta… i... un segon tret fa que caigui als meus peus. Per un moment he estat a on ell ara es troba, la mort m’ha besat…Tornaré i viuré cada segon que em queda…cada un dels segons de la meva curta existència.

- Creus que està bé aquest final?
- Home, crec que hauria estat millor si el llop hagués matat al protagonista.
- Carai tio, i quina gràcia tindria això?
- Home, l’última frase hauria quedat molt més bé si l’hagués dit el llop, no creus?

Per un moment s’imagina al llop desprès d’haver matat al protagonista, tornant ferit al seu cau a on la seva companya i els seus fills l’esperen...i creu que per una vegada seria bo que guanyés el dèbil...

....i dels seus ullals regalima la sang. Apunto amb la meva escopeta i quan salta premo el gallet, però fallo el tret...Ja no sento res i l’última cosa que puc veure és la foscor de la seva gola de llop...













Comentaris

  • El bosc imprevisible[Ofensiu]
    Lola | 13-07-2011 | Valoració: 10

    com el teu relat. Una bona història que m'ha sorprès, curta i intensa.

  • En tot cas, mai[Ofensiu]
    allan lee | 12-07-2011

    hi ha justícia, perquè això és un invent nostre. M'agrada molt com expliques que viuràs cada segon de vida. I cada final té els seus interrogants i misteris. Un bon conte explicat a la teva manera tan personal.

    Una abraçada,

    Silvia

  • no cal triar[Ofensiu]
    Xunxi | 07-07-2011 | Valoració: 10

    Ostres, no son hores de llegir relats de llops, potser no podré dormir... boníssim, no hi ha final just en les histories, molt ben jugat !
    Vigila amb la lluna plena...una abraçada Averrois

  • alerta amb els llops[Ofensiu]
    magalo | 06-07-2011

    Quina imaginació Averrois! amb un final perque puguem triar. M'agrada molt! Ens seguim llegint per aquest mon de les paraules.
    un petò
    Marta

  • molt bo averrois...[Ofensiu]
    joandemataro | 04-07-2011 | Valoració: 10

    fas un relat amb els dos finals possibles i dónes un argument per a pensar i reflexionar
    et felicito, molt original
    bon inici d'estiu i fins la propera
    joan

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de AVERROIS

AVERROIS

405 Relats

932 Comentaris

370998 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Vaig néixer a Manresa un fred Gener de fa uns quants anys i com va escriure el poeta:

Tots els records plegats
són una gota d'aigua
dins una mar immensa.
I el violí que no se sent
deu plorar alguna mort
que jo no sé.

Què la vida us sigui lleu!