LA GENT NORMAL

Un relat de: Ariadna Garrido

LA GENT NORMAL

La gent normal planta flors per gaudir de millor paisatge,
inventa nous contes per apagar les esteles a les nits,
així veuen la llum d'un sol radiant com fill de miratge
I reclama l'altar de Déu amb autoritat, a crits.

La gent normal no entén de vides de suaus perfums,
no entén d'alçar-se tard els dilluns.
Són com mirades transparents de cristalls:
per entendre'ls no en calen de resums.
Són paraula viva, sincera, simple…
Galopants de llibertat cavalls.

La gent normal busca monumentalisme en els detalls menuts,
no busquen rimes incertes de gent passada,
perquè entenen un present fugisser, camins de vent torçuts
que finalment abraçaran carícia de mar salada.

La gent normal és gran sent xiqueta.
La gent normal és saba de saviesa.
La gent normal és una tinta remesa.


(Dedicada a una netejadora de la facultat, una qualsevol... i també a tota la gent normal)

28/10/09

Comentaris

  • Amb mirada transparent[Ofensiu]
    Unaquimera | 12-02-2010 | Valoració: 10

    Quina alegria saber-me retrobada, preciosa! En veure el teu comentari, m'ha agafat com una alegria... he pensat: què bé, però que bé!
    I quan, clicant damunt el teu nom, s'ha obert el teu espai, m'he trobat un bon grapat de relats publicats en aquest Nou Any, encara m'he alegrat més: quina alegria veure't tan inspirada, requetebé!

    Així que avui començo pel primer, amb el que t'has estrenat aquest 2010 ( espero llegir-los tots, és clar! )... i em trobo davant la gent normal, que demostra saber prendre iniciatives concretes ( "planta flors per gaudir de millor paisatge" ) i tenir els ulls ben oberts ( "veuen la llum d'un sol radiant com fill de miratge" ) amb "mirades transparents de cristalls"...
    Ah, els teus versos estan plens d'imatges delicioses, però, després de llegir aquestes en concret, penso que t'he d'oferir la lectura d'Abracadabra!, un a aproximació poètica meva que tracta, precisament, d'una persona normal que contempla la llum del sol... bé, t'ho dic per si vols donar un cop d'ull: si ho fas, ja veuràs com hem coincidit!

    La dedicatòria l'he trobada entendridora: un encert teu dels bons!

    I en el proper comentari parlarem de més coses, d'acord? M'he deixar altres coses per dir-te, però no vull fer-me avui pesada.

    Fins aviat, bonica!
    T'envio una abraçada plena de sol, per a què t'acompanyi tot el dia i il.lumini el teu camí,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Ariadna Garrido

Ariadna Garrido

40 Relats

146 Comentaris

44048 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Hola!

No importa allò que diga el meu DNI, no importa on vaig nàixer, com tampoc importa la meua vida personal. Sóc una persona que escriu per plaer.

No cal dir que no he deixat d'escriure fins que vaig descobrir què era i espere continuar igual. Alguns escrits són poemes, d'altres pensaments, hi ha que són contes, alguns relats, etc. M'agrada innovar i provar noves tècniques d'escriptura, nous ritmes, nous horitzons... Sempre he sigut curiosa en eixe aspecte. El que escric són trossets de la meua vida.

Espere que els gaudiu tant com jo fent-los. Les crítiques constructives són molt benvingudes. Com més ulls, més perspectives, totes són vàlides.

Correu: maria.chovares@gmail.com contact@ariadnagarrido.com

Web: https://www.ariadnagarrido.com/

Blocs:

http://prismesdevidre.blogspot.com.es/
http://paraulesxparaules.blogspot.com