La Gandula

Un relat de: LAGANDULA

A les ones de com radio cada dia i al migdia
la imma i la buchaquilla es tiren a la piscina.

només porten tres jornades i ja se senten estimades.
els oients riuen contents i gaudeixen del moment.

la gandula, quin programa!
tan xiroi i engrescador.

cada dia a la piscina
hi va un home amb banyador.

des d'avui i tot l'agost
no us perdeu mai la gandula
quedareu molt satisfets d'aquesta gran aventura.


la gandula de dilluns a divendres a com radio.

Comentaris

  • Camps de Tristor | 18-09-2005

    Llegiu poemes a la radio?si no es aixi en podrieu llegir un cada dia de gent diferent esclar:P

  • la gandula[Ofensiu]
    donablanca | 14-02-2005 | Valoració: 10

    vols un vot? doncs dona'l per fet.
    vols un deu? també, aquí tens

  • I gràcies[Ofensiu]
    Josep Clínez | 13-11-2004 | Valoració: 5

    Jo crec que tants vots només pot ser un error de l'escriptora, que podria votar tots els cops que li donés la gana per un error de la web, i se'n fica tants.

    Si no és així, penso abandonar la web. Mira que n'és de roï, el relat, el 5 el poso per que estik de bon humor.

    a10,

  • Una persona vota quan li agrada el relat.[Ofensiu]
    Linkinpark | 09-11-2004 | Valoració: 6

    Si t'agrada el relat vostés, així quan més vots millor.
    Y si li poseu un 8 i voteu, ni m'imagine si posareu un 10, votarieu vint vegades si és pogués!!!!
    Y el relat no m'ha agradat molt, no es mereix estar entre els més votats. Ho sento
    Apa, adéu!

  • moher | 25-07-2004

    Jo tampoc sé perquè serveixen els vots...però weno...
    Sabeu què, nens i nenes?!!! Avui hem sortit al diari EL PUNT de Girona, parlava sobre les pàgines web on la gent pot publicar els seus escrits i hi sortia RC!
    No ho sé, m'ha fet gràcia!
    Apa, salut!
    moher

  • Votem...[Ofensiu]
    Ilargi betea | 24-07-2004

    Doncs res, ja en teniu un més! Però ara ja sabeu, heu de fer publicitat de la pàgina, eh!! que és una iniciativa molt interessant per mantenir viva la nostra llengua!!
    Apa, molta màgia!

  • Queca | 24-07-2004

    Eps hola!!

    Jo tampoc sé perquè serveixen els vots, però perquè veieu la gent que hi ha per aquí...
    Si ells us donen el seu vot de confiança, jo també!!

    Tot i que el poema... a veure... no és que estigui malament, però podira estar molt millor!!
    Una abraçada!!

  • Mama, quiero ser artista[Ofensiu]
    pèrdix | 23-07-2004 | Valoració: 6

    Caram!
    aprofiten l'avinentesa, que venen els de la radio.
    Ja que demaneu el vot us podrieu haver currat el poema una mica més, no?

    Caram, caram,...

  • VOT PER LA CAUSA[Ofensiu]
    Marc Freixas | 23-07-2004 | Valoració: 8

    De la mateixa manera que el miquel us ha dit que no sap perquè serveixen aquests vots, jo no seré menys, perquè tampoc ho sé.

    Altra cosa és fer-vos un forat entre els relataires, i així vosaltres, els radiorelataires de la com, tingueu el meu vot de confiança a relatsencatala.com.

    Molt bé doncs!!!

    Per cert, el poema està força bé eh!!
    Aconseguit o no, jo ja he fet el què vosaltres volieu que fés.

    I SI EN EL VOSTRE PROGRAMA PASSESSIU ALGUNS DELS POEMES DE LA WEB?

    Ei, només és un dir, però és que no queda bé de passar el vostre i prou;
    i nosaltres?

    EI, QUI DIU POEMES VOL DIR QUALSEVOL TIPUS DE RELATS EH!!!

    SAPS?

  • Per la causa[Ofensiu]

    Que consti que voto sense saber perquè serveixen aquests vots.

    Bé, espero que al menys serveixi perquè parleu de relatsencatala.com a la com. Com?, bé es clar!

    Punt i a part.
    Fins fa unes setmanes jo mateix col·laborava en un programa quinzenal, la Roda, d'una emissora local (Ràdio Sant Gregori).
    Fa un any vam gravar i emetre una radionove·la, amb un guió que vaig fer i que ara estic adaptant per penjar aquí a RC. Ho dic perquè com que som col·legues, no!, a veure si en llegiu algún capítol. Va , què us costa?

Valoració mitja: 7

l´Autor

LAGANDULA

1 Relats

11 Comentaris

2067 Lectures

Valoració de l'autor: 7.00

Últims relats de l'autor