La gallina i la guineu

Un relat de: uanra

Hi havia una vegada una gallina que vivia en un castell. La gallina feia "pop-pop-pop" i despertava la gent i la guineu. La guineu es va menjar la gallina perquè ja estava farta i volia dormir en pau.

05-08-08

Comentaris

  • Aquest conte el vas escriure a P5[Ofensiu]
    nuriagau | 20-12-2011

    El 17 de desembre, el dia de la presentació de criatures fantàstiques et va venir a veure la Noelia Nantes, la teva mestra de P5. Deixo aquí la fotografia perquè tinguis el record:

    noelia

  • Directe i simpàtic![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 17-08-2009 | Valoració: 10

    Així és com he valorat el teu primer microconte amb el què et vas presentar com a relataire a RC. Llavors ja deixaves anar el teu sentit de l'humor amb molta gràcia, tal com ho fan l'avi Joan i la mama. Avui que fas set anys et felicito també per dir-te com has crescut escrivint. El teu darrer relat publicat em va agradar moltíssim, m'ho vaig passar pipa llegint-te. Espero que seguiràs amb aquesta afecció tan bonica que tens i podrem compartir estones de lectura ben agradables.
    PER MOOOLTS AAAANYS! en tots els sentits.
    Molts petonets, uanra!
    Adéeeeu,
    guineeeu!!!

    Mercè

  • Felicitas, preciós.[Ofensiu]
    JOANPG | 11-01-2009 | Valoració: 10

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Felicitats![Ofensiu]

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    Un petó be, ben fort de l'avi Joan [de la iaia]

  • Visca!!! [Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 29-12-2008 | Valoració: 10

    Visca!!! acabo de descobrir un nou autor i com m'ha agradat molt el continuaré llegint

    J. Lluís Cusidó i Ciuraneta

  • He rebut una petició del patge Real[Ofensiu]
    JOANPG | 29-12-2008

    Em diu que et comenti un escrit teu i com que ja els he comentat tots, aquesta vegada no te'l valorarè.
    He escollit el primer que vas escriure ja que eres més petit i per tan en sabies menys.
    Has millorat moltíssim i demostres que tens una gran afició a escriure que val la pena que no la deixis passar.
    A mida que creixis tindràs més deures a complir i menys temps per a escriure. Busca d'on sigui l'estona per fer-ho, que sempre es pot.
    T'he comentat avans del dia dels Reis ja que soc avi i anirè enfeinat tot el dia amb els meus nets, El patge m'ha donat permís i m'ha confessat que tidràs regals amb escreix.

    D'escriptor a escriptor, t'envio una forta encaixara.

    JOANPG.

  • Ho fas molt bé[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 13-12-2008 | Valoració: 10

    tenint en compte que tens sis anys saps molt. Ets un talent. Jo vaig començar escribint contes i ara poesies. Vas a Maristes de Sants, jo ara vaig als Maristes grans? Felicitats.

    ullsblaus1

  • Felicitats campió![Ofensiu]
    NURIS | 12-12-2008 | Valoració: 10


    M'ha encantat el teu relat Arnau(i al Jesús també). Demà mateix els hi penso ensenyar als meus nens de l'Escola per a que en prenguin model.
    Ho fas molt bé i ja esperem tenir notícies teves ben aviat a REC...m'he fet sòcia especialment per a poder seguir la teva "carrera literària" que tot just comença ....però promet!
    Ja has resolt amb l'avi (de la mama) qui dels dos escriu millor? Jo penso que tu, però la veritat és que ell com que és més gran podrà ensenyar-te moltes coses...sé segur que ja ho fa.
    Estàs ben ocupat, eh? L'Escola, l'Esplai, els Diables i ara...fer d'escriptor! Sort que sé que ets un xicot gran i valent i segur que pots amb això i molt més!
    Felicitats, esperem el proper relat i...molts petonets!

  • Felicitats campió![Ofensiu]
    NURIS | 12-12-2008 | Valoració: 8

    M'ha encantat el teu relat Arnau(i al Jesús també). Demà mateix els hi penso ensenyar als meus nens de l'Escola per a que en prenguin model.
    Ho fas molt bé i ja esperem tenir notícies teves ben aviat a REC...m'he fet sòcia especialment per a poder seguir la teva "carrera literària" que tot just comença ....però promet!
    Ja has resolt amb l'avi (de la mama) qui dels dos escriu millor? Jo penso que tu, però la veritat és que ell com que és més gran podrà ensenyar-te moltes coses...sé segur que ja ho fa.
    Estàs ben ocupat, eh? L'Escola, l'Esplai, els Diables i ara...fer d'escriptor! Sort que sé que ets un xicot gran i valent i segur que pots amb això i molt més!
    Felicitats, esperem el proper relat i...molts petonets!

  • Quina guineu més trapella!!![Ofensiu]
    JOANPG | 11-12-2008 | Valoració: 10

    Molt bon començar a RC. Sis anyets i ja fas aquests escrits tan bonics. Quan siguis més gran que es prepari el teu avi perque ho faras millor que ell i això costa molt.
    Benvingut a un club d'amics que t'ajudarem a fer-te gran en el dificil art d'escriure. i et protegirem dels atacs que la vida amaga.
    Fins aviat amb el teu segon relat, Arnau.

    Una forta encaixada de JOANPG.

  • Ai la guineu...[Ofensiu]
    violetaclara | 10-12-2008 | Valoració: 10

    Ai la guineu... amb el que m'agraden a mi les gallines!

    Bromes a part, m'ha agradat molt el teu relat!! Ha estat clar, entenedor i molt ben acabat!

    Segueix per aquest camí i d'aquí a uns anys seràs un gran escriptor!

    Per cert, surts molt guapo a la foto. Estàs fet tot un diablet!

    Un petó molt gran!

  • Felicitats![Ofensiu]
    Merchi | 09-12-2008

    Arnau, m'ha encantat el teu conte, continua amb ganes d'explicar històries, pots fer feliç molta gent.

  • Felicitats Arnau[Ofensiu]
    sants78 | 09-12-2008 | Valoració: 10

    No és pot explicar res millor amb tant poques paraules.

    Aquest any no se si tornarem a fer llibre de contes a l'esplai, però si en fem esperem un conte teu.

    Aviat també tindrem una biblioteca propia de Xiroia i un espai a la web on podreu recomanar lectures als altres.

    Una abraçada

  • Quina guineu més pràctica![Ofensiu]
    Unaquimera | 09-12-2008

    A mi, que sóc més gran que tu, em fa una mica d'enveja aquesta guineu que va poder solucionar el seu problema tan fàcilment, mentre que jo continuo suportant el meu despertador cada dia: no me'l puc menjar, jajaja!

    Ara parlant més seriosament, et diré que vas inventar una història clara i divertida, que és un bon començament a Relatsencatalà.
    Per tant, et puc assegurar que ja tinc ganes de llegir un altre relat teu i que ets molt benvingut a aquesta pàgina de lectors i escriptors!

    Per celebrar la teva estrena, t'envio una abraçada rodoneta i dolça com un ou... de xocolata,
    Unaquimera

  • Vols dir...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 08-12-2008

    que la guineu no es va buscar una excusa per menjàrse-la? per mi que a més de voler dormir el que tenia era una gana!
    Escolta, tot i que el teu avi quasi bé sempre deu tenir raó, aquest cop no li donaré pas, eh? jo crec que l'afecció a escriure s'ha d'estimular des de que som menuts, i RC ha de donar cabuda a gent de totes les edats, sobre tot si tenen una imaginació com la teva (ah, i recorda que em deus la lectura d'un conte!)
    Un petó molt gran, Arnau

  • HOLA ARNAU[Ofensiu]

    Veig que la guineu del teu relat té les coses molt clares i no vol gaire soroll, aquestes dues bestioletes sempre han estat poc amigues i tu ho has notat, per això ho escrius. Saps que penso? La guineu es va menjar la gallina per que tenia molta gana i no va poder esperar el dia de Nadal. Segueix escrivint i fes molts contes amb final feliç. Un peto.

  • Hola Arnau![Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 08-12-2008 | Valoració: 10

    Ja saps que, a mi, m'agrada molt aquesta afecció que tens a escriure... encara que, en una opinió molt personal, no crec que RC sigui el lloc adeqüat per a nens.
    Per aquesta vegada et poso valoració, però... no ho hauria de fer. Ja parlarem tu, la teva mare i jo.
    Un petó ben fort!
    - Avi Joan [de la iaia] -

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de uanra

uanra

25 Relats

347 Comentaris

68175 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Em dic Arnau. Vaig néixer, a Barcelona, el 17 d'agost del 2002.

Em vaig estrenar a Relats en català amb 6 anys i molta il·lusió per aprendre a escriure i fer amics. Ara ja tinc uns quants amics relataires i tinc 11 anys!

M'agrada l'aeromodelisme (com al meu pare) i escriure contes (com al meu avi, en Joan Gausachs i Marí i la meva mare, la nuriagau).

Faig 6è de primària i sóc un Llop al cau de la meva escola Maristes Sants Les Corts

Agraeixo l'acollida que m'heu fet a RC

arnausoler2002@hotmail.com