La foscor de què?

Un relat de: nosferatu

Com canvien les coses en una setmana,eh lectors?creieu que una persona que ens delata i explica algunes de les nostres capacitats socials i econòmiques la deixaríem amb vida?Després d´analitzar tot allò que va escriure aquest desgraciat, em hagut d´arribar a la dràstica sol.lució de la seva mort, si si tal com llegiu,aquest paio tenia els dies comptats.Potser us interessa sapiguer com el vàrem buidar de sang, deixant-lo viure per poder provocar una mort molt lenta i dolorosa.
Espero que tot això, us serveixi a una raça inferior com la vostre, a acceptar el vostre paper al rol de la vida.Sou simplement uns éssers vius de sang calenta, tant calenta que només teniu al cap tres coses, guanyar molts diners per gastar-los comprant quantes més coses millor i en passar-vos totes les hores possibles follant, i quan més pervers sigui aquest joc sexual millor.El que no sabeu, és que la nostra rassa de Vampirs, controla tots aquests jocs sexuals que realitzeu, ja que la foscor és la clau del nostre èxit.A partir d´aquest moment, penseu que cada cop que comenceu els vostres jocs eròtics sols ,amb la vostre parella o amants, nosaltres estem allà observant els vostres punts dèbils, això és l´autèntic joc, el nostre voyeurisme amb els humans.Per nosaltres és molt graciós ja que veiem els vostres pudors quan us despolleu i no sabeu que nosaltres us estem observant!
També controlem els contes bancaris, al igual que les grans multinacionals també les controlem nosaltres, i cada cop que agafem a algun desgraciat per que controli les nostres inversions, són jocs per veure la reacció de l´ésser humà, que cada ens sorprèn més per la seva falta d´ètica social´.Aneu cap a una societat que us està devorant poc a poc, i això ens beneficia perquè us fa més vulnerables.
Recordeu el que us està explicant Shaytan , que és el meu nom , i és el nom del diable al món Islàmic.No baixeu mai la guàrdia ni oblideu que quan esteu sols o amb companyia per les nits, a casa o caminant pel carres, prenent un bany a la platja,sempre estem a prop vostre i necessitem de la vostre sang per continuar vivint en la immortalitat

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

nosferatu

2 Relats

1 Comentaris

3371 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00