La font de la vida

Un relat de: asurath

Soc davant de la font

No veig l´aigua

Soc al davant de la font

I no veig rajar l´aigua.

Et miro a la cara

Tu en mires i somrius.

Miro de nou la font

Ara veig l´aigua sortir

Ara veig l´aigua rajar de la font

Neta, clara, plena de vida.

Comentaris

  • LA POESIA ÉS UNA FONT[Ofensiu]
    Josep Vendrell i Torres | 24-02-2011 | Valoració: 8

    Sense poesia, el món no tindria vida: Que ragi força ... força, aquesta font.
    (Gràcies pel teu comentari).

  • La font de la vida...[Ofensiu]
    brideshead | 08-06-2006

    que em va encantar tant, com et vaig dir en el seu dia, i que esperava que no fós l'últim relat... Avui t'he vist pel fòrum i m'he alegrat molt saber que, encara que sigui de tant en tant, siguis per aquí.

    I, per cert, què se n'ha fet d'aquell relat de terror que tenies a punt de publicar? Ja l'has acabat, o encara t'estàs pensant el final?

    Bé, sigui el que sigui, espero que estiguis bé, encara que molt enfeinat, i que tornis algun dia a oferir-nos aquells cafetons tan bons que ens regalaves a les tardes... Caram! com passa el temps... ;-)

    Un petonet. Cuida't molt i no deixis d'escriure.

  • Quan la font de la vida[Ofensiu]
    angie | 22-01-2006

    ve d'una mirada.... molt tendre!

    Bon poema i ple de sensibilitat.

    Que no hi hagi sequera!


    angie

  • ON ESTÀ EL GENI????[Ofensiu]
    anemonilla | 22-11-2005 | Valoració: 10

    La font de la vida és la font de la esperança,
    esperança que tinc que algun día d'aquests, pugui llegir el teu nou relat

    Vinga Asurath que tu vales mucho¡¡¡

  • Asurath![Ofensiu]
    brideshead | 20-10-2005

    Ja et vaig comentar aquest poema, però en veure'l a la llista dels últims comentats, he vingut a tafanejar una miqueta, a veure com anava tot... i m'agrada veure que el comentaris pugen com l'escuma.... i és que s'ho val! I mira, de pas he descobert el nou disseny de la teva biografia... genial!

    Espero que estiguis bé, perquè fa dies que vas dir que estaves mig engripat, i des d'aleshores, no t'hem vist més el pèl.....

    Cuida't molt, un petonet! Fins la propera.

    PS. I a veure quan apareix el nou relat promès....

  • LA VIDA, LA FONT, L'AIGUA[Ofensiu]
    anemonilla | 20-10-2005 | Valoració: 10

    Ets davant de la font
    i no veus l'aigua sortir.
    Em mires i somrius...
    Mires de nou la font
    i veus l'aigua sortir
    neta, clara i plena de vida

    Serà la font?
    Serà l'aigua?
    Serà el somriure?
    o serà la vida?

    Que mes dóna, la qüestió es que has vist l'aigua rajar.......

    M'ENCANTA

    Asurath tu vales mucho......

  • curt però efectiu[Ofensiu]
    terecita | 16-10-2005

    m'ha agradat molt aquest poema.
    No m'agrada el fet que segurament estaré repetint el que tothom ja t'ha dit...
    però ho dius tot amb només uns quants versos, cosa que a mi em costa molt.
    Jeje, tornaré per aquí!
    I gracies pel comentari.. :D

  • Hola Asurath![Ofensiu]
    brideshead | 26-09-2005

    Perdona que envaeixi aquest espai teu, només per saludar-te. Ja et vaig comentar aquest poema que, deixa que et digui de nou, que és fantàstic, com molt bé et diuen els companys relataires. Avui he vist que deies al fòrum que estavas depre.... doncs mira, ja som dos ;-)) però va, espolsa't la mandra i la depre, i endavant, d'acord? Encara recordo el teu últim missatge al fòrum que deies que em buscaries cada dia 2 ..... i mira, nomès dir-te que no et caldrà. Sàpigues que ja sóc de nou per aquí, encara que la intenció és prendre-m'ho amb calma i anar fent, sense pressa, però sense pausa, però crec que el ritme frenètic que vaig viure darrerament a Relats haig de mirar de controlar-lo ;-)

    Un petonet, de nou, i gràcies per tota la teva amabilitat i cordialitat. Per tot el que necessitis, ja saps on sóc. Una abraçada, asurath! Ens veiem!

  • si... de fet és un poema apoteòsic[Ofensiu]
    Marc Freixas | 22-09-2005 | Valoració: 10

    un missatge clar...

    claríssim com l'aigua mateixa


    una meravella per a tenir-la present sovint,
    gaudir-ne


    llegir la font de la vida, t'asseguro que per a mi serà una lectura eterna


    moltíssimes felicitats
    per dir tant en aquest poemàs!!!


    salut

  • Poema amb missatge[Ofensiu]
    solarin | 21-09-2005 | Valoració: 10

    Un missatge que se'ns mostra clar i directe.
    Felicitats!!!

  • Sí...[Ofensiu]
    tramuntana | 20-09-2005

    Mirar als ulls d'algú estimat és " la font de la vida". M'ha agradat molt. Curtet, però maco. Bé, et seguiré llegint, doncs m'agrada com escrius. Petons!!!

    laura^^

  • Has aconseguit[Ofensiu]
    Leela | 20-09-2005

    en unes poquetes línies parlar d'un sentiment molt fort... veure coses que abans no veies.
    Ho trobo una idea molt bona. Les persones que tenim al costat sovint ens fan veure moltíssimes més coses que la que per si sols veuriem.

    Una abraçada,

    Leela

  • Bonic[Ofensiu]
    servia | 17-09-2005

    Noi, quin sentiment, m'ha agradat la metàfora.

    Mik (ela)

  • Mirar-se a la cara[Ofensiu]
    jacobè | 17-09-2005

    L'amor és la font de la vida. Si no hi ha amor no hi ha vida. O potser hi ha vida però estancada, bruta i fosca. Que bé que vegis l'aigua rajar de la font! Neta, clara i plena de vida!

  • fas que la poesia...[Ofensiu]
    Capdelin | 09-09-2005 | Valoració: 10

    aparenti fàcil, simple, suau, tendra...
    d'un cop de teclat, fas que una mirada et faci canviar el món, i que les coses insignificants, gràcies a l'amor, prenguin una dimensió immensa...
    m'agrada la teva senzillesa, originalitat i a la vegada, elegància... felicitats!
    gràcies per la teva benvinguda, no et coneixia i estic content de poder llegir-te i copsar els teus sentiments...
    una abraçada!!!

  • enginyiós[Ofensiu]
    estrangera | 09-09-2005 | Valoració: 9

    Fas un paral.lelisme aconseguit entre el somrís i el fluir de l'aigua. Que bonic asurath!

    A l'estiu vaig enviar relats, però sota el pseudònim "estrangera" No vaig saber com entrar des de Cardedeu i vaig entrar amb aquest sobrenom, i ara he creat un embull de nassos. Sóc un cas!!

    Gràcies per comentar-me!! Et miro a la foto i tens un somrís molt bonic, i una mirada entre picarona i interrogant. Una abraçada asurath!!

  • Una meravellosa[Ofensiu]
    brumari | 02-09-2005

    sensació que tots podem entendre, però que només un poeta pot explicar amb les paraules justes.

    Molt bé!

  • Fantàstic[Ofensiu]
    brideshead | 02-09-2005

    Un poema senzill per expressar un missatge contundent. L'estil més directe, més pur, més clar... aquest sentiment que necessites ben poques paraules, gens d'adornaments per a dir, en veu alta i diàfana: t'estimo. Perquè és la seva mirada, solament, la que et fa veure rajar la font, la que et dóna vida. No necessitem gaire més, oi, per sentir-nos bé amb nosaltres i amb la mateixa vida? No, només una mirada que t'ho digui absolutament tot...

    Un bon poema, asurath. Des d'ahir que l'estava esperant, amb ganes de llegir-te de nou. Ara que m'acomiado, espero que temporalment, de Relats, m'alegro haver-lo llegit i observar aquest canvi de registre respecte als teus altres relats. I te n'has sortit molt bé! Amb un joc hàbil de paraules, amb senzillesa i amb sensibilitat. Tres ingredients màgics que fan escriure poesies tan delicioses com aquesta.

    Gràcies per les teves paraules al fòrum.... m'has emocionat! Un petonet ben gran i una forta abraçada, asurath.

  • Què bonic és[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 02-09-2005

    mirar-nos en uns ulls i recobrar la vida. I sentir que aquests ulls i aquest somriure fan que la sang ens torni a córrer per les venes i ens faci sentir la màgia de la vida una altra vegada.

    Quan la vida ens somriu, què bonic és viure!!

    Salz.

  • Llibre | 02-09-2005

    Un joc ben curiós. El títol ens transporta ja cap a un poema que ens parlarà de la vida, de la necessitat de gaudir-ne.

    Aleshores ens trobem, en els primers versos, amb el buit. L'aigua no raja. Però de sobte, un fet puntual trastoca la situació: Et miro a la cara / Tu en mires i somrius. És la màgia de la vida, que pren força i fa que tot canviï:

    Miro de nou la font

    Ara veig l´aigua sortir

    Ara veig l´aigua rajar de la font

    Neta, clara, plena de vida.


    Fins la propera,

    LLIBRE

Valoració mitja: 9.57

l´Autor

Foto de perfil de asurath

asurath

5 Relats

45 Comentaris

10637 Lectures

Valoració de l'autor: 9.16

Biografia: