La fi

Un relat de: solarin

Fins a la fi.
Pas a pas.
Amb tu.
Sempre amb tu.

Aigua enmig del desert,
Escalfor enmig del fred.
Aire per a poder respirar,
Amor per deixar de plorar.

Això,
I més,
És el que representes
Per mi.

Però ara ets lluny
i la fi és a la vora.
Torna i salva'm.
Estima'm.
Com jo t'estimo a tu.

Comentaris

  • Caram, noia[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 20-10-2005

    d'això se'n diu amor incondicional i absolut!!

    És molt bonic. Tota una declaració, plena de sentiment. Paraules belles, que demostren que aquesta persona per tu és la vida.

    Enhorabona.

    Una abraçada.

    Salz.

  • Fins al infinit[Ofensiu]
    asurath | 22-09-2005

    Un bon poema d´amor, de lleiltat, d´esperança.

    Enhorabona.

  • Molt maco![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 09-09-2005 | Valoració: 10

    Demanes que t'estimin com tu l'estimes a ell, però aixo certs cops no es possible, a vegades l'amor sesvaeix, la flama s'apaga, i d'altres que ni tan sols s'encen.
    Bé, m'ha agradat, et seguiré llegint.
    Petons*

    Un consell, crec que en aquesta ment, i sobretot dins el teu cor hi han moltes més paraules que aquestes, i crec que al escriure et deixes algunes pel camí, quan escriguis, fes-ho amb molta intensitat i amb totes les paraules que set apareguin en ment.
    Per cert, els teus textos no son pas pobres, són rics en paraules i metafores, treu-te aquesta idea del cap perque escrius molt bé!!
    Anims makisima!

  • contundent![Ofensiu]
    llu6na6 | 08-09-2005 | Valoració: 10

    Que poques paraules i tan ben escollides. Amb quina força elles ens tramenten els teus sentiments, els teus desitjos.

    Són lluminoses i rebels i plenes de colosrs brillants que enceguen. És com si tot el sol et donés de ple als ulls! M'ha agradat MOLT.

    Et felicito de tot cor solarin, i MOLT gust de conèixer-te!! Fina aviat!!