La fi del mon

Un relat de: Davidmorillas

Tot va començar un diumenge al vespre a Girona, eren les 7, caminant per la rambla buscant un bar per prendre alguna cosa que ens podes refrescar i descansar una estona. Vam trobar un bar que feia el pes, i vam decidir entrar-hi, feia molta calor, vam demanar les begudes, i vam esperar a una de les teules que hi havia a fora del bar. Prenent la coca-cola me'n vaig adonar que hi havia alguna cosa que no rutllava be, vaig mirar l'hora (les vuit passades) i vaig sentir que un home cridava: la fi del mon, la fi del mon, falten quatre hores per la fi del mon !!. A les dotze de la nit s'acabava el mon !!! La gent estava molt espantada, corria i cridava pels carrers. Jo i els meus amics no sabíem que fer, fins que vàrem proposar de fer el que mai havíem fet. Primer vàrem anar a robar objectes que mai havíem utilitzat, desprès vam anar a fer servir vehicles mai utilitzats, com vaixells, motocicletes, cotxes, etc. Desprès de tot això ens vàrem adonar que eren les onze de la nit, i només faltava una hora. Vam informar-nos de que la fi del mon tenia com a causa d'un grandiós asteroide, que venia en direcció a la Terra, i era de tal dimensions que provocaria l'esclat de tot el planeta Terra. Faltava mitja hora per les dotze de la nit i vam decidir d'anar a l'aeroport, potser podríem salvar les nostres vides, però a l'aeroport no hi havia ningú, no hi havia avions , no hi havia res...Faltaven 2 minuts per les 12, érem a una platja nudista, no hi havia ningú, ens vàrem posar a l'aigua nus, sense cap esperança de supervivència, sense saber res de les nostres famílies, sense res... Era l'hora, es sentia un soroll mol fort i una tremolor bestial, ens vam abraçar i vam sentir el gran soroll de l'impacte del meteorit sobre la Terra, però va ser un fet enormement increïble, els científics es van equivocar, i la terra allà es va quedar. Finalment tot va acabar com un dia normal i corrent. Mai oblidaré aquell dia.

Comentaris

  • Ai morillaSsSSsS!![Ofensiu]
    victorvaliente | 21-05-2007 | Valoració: 7

    T'has ven cardat mori.....
    jajja

    Sta bastant be po te tens que currartu millo!!


    adw shishimaru

  • Martin[Ofensiu]
    Trigun | 16-05-2007 | Valoració: 6

    Per la desesparacio numes busques una cosa jaja
    Pel meu gust aquest final no queda bé amb l'historia!!!

    Anims

  • Bon final[Ofensiu]
    er_subi | 16-05-2007 | Valoració: 8

    Doncs bon final me agradat encara que podies haber mencionat qui et portaves a la platja nudista o quines botigues robaves he mític pero esta guapísima la historia i ànims per la próxima!

  • molaa[Ofensiu]
    markis | 15-05-2007 | Valoració: 7

    ooo ma impresionatt esta bb aqui no li agradaria fer tot aixoo jajaj

  • ______[Ofensiu]
    LauraS | 15-05-2007

    Està bé el text.. feu moltes coses en poques hores jeje entre conduir un vaixell, cotxe, moto... anar a l'aeroport i a la platja nudista, però, desprès to queda en res, tot torna a ser normal.
    Ànims!! i a pel següent.

  • morillas, morillas....[Ofensiu]
    nestu | 14-05-2007 | Valoració: 7

    ets un llaminer... esta molt b la teua historia, ma agradat molt, pero kom diu laniol, hi ha coses imposibles!!! i a mes...en tema dramatik... no te va... pero l'eròtik... kuntinua aixi!!!

  • Visca les platjes!!![Ofensiu]
    Fabregat | 14-05-2007 | Valoració: 7

    Morillas jaja, m'ha fet molta gràcia aquest trosset del relat!!
    En general el text està bé!!!
    Continua així!!!
    Ánims

  • albamartin | 14-05-2007

    està bé, david!m'ha sorprès lu de la platja nudista..¬¬' jajajjajaja però bé, bé. Avera qè se t'acut pel pròxim..

  • phanthon | 14-05-2007

    uei basicament el que no entenc es com koi pots robar botigues, agafar un vaixell conduirlo, despres tornar conduir una moto i anar a l'aeroport i despres a la platja en nomes 4 hores!! pel de mes esta b l'unic k te un final mol inesperat i molt sense explicacio
    ueno segueix aixi moriillaaas!

  • Repte superat[Ofensiu]
    BOLZANO | 14-05-2007 | Valoració: 7

    Com sempre fas als teus relats no li falten tocs d'humor. Cal cultivar aquesta faceta.
    Hi ha algunes imatges entranyables com la final.
    El contingut del text baixa una mica en alguns moments, suposo que vols dir masses coses en poques paraules.
    Vinga a pel proper

Valoració mitja: 7

l´Autor

Davidmorillas

2 Relats

11 Comentaris

3026 Lectures

Valoració de l'autor: 7.00