La fantasia necessària d'atemporalitat.

Un relat de: Xitus

A vegades algú t'obre una porta i et diu: mira! I, enlluernat per herbes ben tallades, tot formant sanefes enjogassades, estanys d'aigua cristal·lina, lliris amb pètals de campana, que te'ls menjaries, deesses de llargs cabells nues i que oculten la mirada sota el serrell, que expliquen històries d'amor, de les seves experiències viscudes, que t'escenifiquen paratges on no has estat, i a vegades et reformulen nocions que creies dominar, i et sedueixen amb la seva veu, decideixescapbussar-t'hi i agraïr a qui t'ha obert la porta que també t'hi hagi mig empentat, tot pensant que algun dia potser les tornes es canvien.

Comentaris

  • Una porta[Ofensiu]
    gypsy | 15-10-2006 | Valoració: 10

    que obres al somni, a la imaginació, al miratge.
    Això, aquesta capacitat d'abstracció és la que més ens allunya de la resta d'animals.
    Construir un món paral.lel de somnis,
    deturar-nos allà fins que vulguem.
    Després tornar a la realitat.
    Un veritable luxe, oi?

    smuakks Aleixitus!!

    gyps

  • eisssss....saps?[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 02-06-2006

    havia llegit aquest petit relat, en el seu moment, i m'havia agradat moltíssim... el trobo no simple, però si senzill... tendre i sentit...

    I ara... bé, no sé què dir... que ja no porto serrell, i que m'alegro de la provocació, sincerament, a no amagar la paraula, i haver ajudat a tot plegat...

    gràcies a tu per ser-hi, campió!!!


    petons!!!!!!!