La fantasia de la Gloria

Un relat de: Senshi

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

La Gloria va arribar a casa molt d'hora. Avui el restaurant havia tancat abans, el Barça jugava i el tele-visaven i la gent, estava mes pendent del partit, que no pas de sopar. Millor, avui estava força cansada i ja li anava be. Es va atansar cap a l'habitació i es va despullar per a dutxar-se. No feia pas calor encara, però avui havia suat molt, a la cuina sempre feia calor...
Prop del restaurant on treballava hi havia un càmping, que des de setmana santa, ja començava a tenir gent, sobretot estrangers del nord d'Europa que venien a gaudir d'un millor temps ja que allà encara i feia molt fred.
Avui , però, nomes n'havia vingut un a dinar i malgrat que els forans sempre dinaven molt d'ora, aquest va arribar quan ja tothom estava pels postres. Era un home alt, moreno d'uns 50 anys, curosament afaitat, com si acabes de sortir del bany. Com que ja havien servit totes les taules, la Gloria estava a la barra xerrant amb la seva companya de feina. L'home que ja havia acabat de dinar, si va atansar per prendre's el cafè amb elles. Va resultar que era d'Austràlia i nomes era al càmping de pas, en un recorregut per Europa. Em prou feines parlava alguna paraula d'espanyol, però va resultar prou divertit i van fer petar la xerrada una estona. No estava pas gens malament no... i ara, sola a casa, mentre es dutxava sota el toll d'aigua calenta, li va donar per pensar que probablement seria un bon amant al llit. Mentre pensava en això, s'ensabonava suaument la pell i li produïa una sensació cada vegada mes agradable. Malgrat tot, ja feia dies que dormia sola... Quan feia de l'ultima vegada que va estar amb algú? Al menys feia ja dos mesos llargs, i a sobre va resultar un nova to que es va escórrer desseguit i quasi es va quedar a mitges... be, de fet desprès li va pelar amb la ma i va poder acabar mes o menys. Va somriure recordant.ho... quan de temps feia que no havia tingut un bon amant? Ja ni recordava... aquest australià, però, semblava prou enrotllat... si ara mateix fos aquí potser li ajudaria a treure's de sobre aquest neguit que començava a sentir... Amb les mans ensabonades, s'acariciava els pits, i els mugrons que poc a poc es van anar endurint fins semblar de pedra, però que al tacte del sabó, li feia començar a sentir pessigolles per a tot arreu cada vegada que se'ls pessigava suaument, ben be a la punta com a ella li agradava mes. Amb els ulls tancats intentava d'imaginar com devia ser fer l'amor amb aquell tros d'home. Portava roba ample, i no marcava gaire paquet, però ella se'l imaginava amb una bona polla, que fes joc amb la seva estatura. Ja començava a davallar les mans cap al ventre, per seguir amb la fantasia que s'estava imaginant quan de sobte va sentir el telefon.
Merda, i ara qui deu ser... va decidir que deixaria saltar el contestador i seguiria amb el que havia començat. El contestador però, no saltava i el timbre insistia fins ferla posar nerviosa. Ostres! Segur que deu ser la meva mare... Finalment va deixar de sonar, però ara ja se li havia estroncat l'eufòria. Va acabar de dutxar-se, i en sortir es va obrir una cervesa i va agafar una cigarreta. Sempre la salvava una cigarreta quan estava neguitosa. El que passava, era que últimament semblava mes neguitosa que de costum i es clar... fumava mes del que era habitual.
Es va asseure al sofà, i es va posar un dvd del Bruce Springsteen, que ja feia temps que havia comprat i encara no havia vist sencer.
Renoi... com es movia el Bruce... i fins i tot s'esforçava a dir alguna paraula en català. I quins pantalons mes ajustats que duia... a ell si que li marcaven paquet, devia fer molta calor, i portava la camisa ben oberta i enganxada al cos. Sense adonar-se'n va anar acostant la ma al ventre, mentre amb l'altre va començar a acariciar-se els pits, observant al Bruce com cantava "laila" i li hagués agradat de tenir-lo allà amb ella i que fos ell qui li acaricies la pell...
Malgrat que abans ho havia deixat a mitges, es va escalfar desseguida i moguda per la urgència del desig, va esmunyir la ma per sota les calces, per acariciar-se el botone't, que a hores d'ara, ja semblava un cigró. Nomes s'havia posat una samarreta de tirants, i les tetes li sortien per sobre i amb la ma lliure, se les magrejava amb fruïció. Tornava a tenir els mugrons durs com abans i sense gairebé adonarsen va anar accel.lerant les carícies que li dispensava al seu clítoris, que ara estava mes gros i sensible que mai. Amb la mirada fixe al Bruce, va anar augmentant el ritme fins que, just en el moment que acabava la cançó, la figa li va esclatar a la ma, mullant-se les calces completament, sacsejada per un fort espasme que fins i tot la va fer cridar, es va pessigar el mugró amb força, fins gairebé fer-se mal i es va deixar caure al sofa on va romandre una estona pantejant, fins que poc a poc va anar recuperant l'ale.
Uff... finalment s'havia escorregut, però era tanta la urgència, que amb prou feines havia durat una cançó. Sempre li passava igual quan estava sola, començava a acariciar-se i sense gairebé adonar-se'n ja havia acabat! No durava ni tres minuts. Però no podia fer.ho d'un altre manera i això ho feia molt curt, però be, al menys això li servia per treure's de sobre la tensió del dia.
No acabava d'estar tranquil·la per això...dema era el seu dia lliure no tenia ganes d'anar a dormir encara. Sempre es feia una cigarreta desprès de corre's, però avui li venia de gust quelcom mes fort. Es va aixecar per anar al bany a rentar-se i a camviarse les calcetes que estaven xopes i després es va preparar un porret molt suau amb l'herba que li havia passat un dels seus germans i de pas va agafar una coronita.
Va seguir gaudint del concert que feia el Bruce, mentre pensava que deuria ser fantàstic de poder fotre un polvo amb aquest tio...va tancar els ulls i va xuclar fort el porro, mentre gaudia de la musica. Ara cantava "the river" i ja era a punt d'acabar la cançó quan de sobte algú va trucar al timbre de la porta. Desconcertada i com en mig d'un núvol, va obrir els ulls i va mirar l'hora. Gairebé la una de la matinada... i atabalada va anar a veure qui era. En obrir la porta, es va quedar bocabadada... Al replà de l'escala i havia precisament... el Bruce!! El mateix Bruce que estava veien a la tele moments abans!! No portava la mateixa roba però... anava amb texans ajustats, i una samarreta blanca sense mànigues. Li va dir quelcom en angles, que ella no va entendre i veien que s'havia quedat clavada al terra, li va fer senyals de voler entrar. Atònita, es va fer a un costat mentre ell no havia deixat de mirar-li als ulls ni un moment. Li va passar la ma per la cintura i la va empènyer suaument cap a dins. La va acostar cap al sofà i li va treure la samarreta lentament. La Gloria estava com paralitzada, per l'estupor de la situació, però el va ajudar aixecant els braços, ell li va resseguir les corbes del cos amb la mirada mentre ella començava a sentir un pessigolleig estrany, com si fossin les mans del Bruce les que l'acariciaven i no pas els ulls. Els mugrons se li van disparar cap endavant com si tinguessin vida pròpia, sense atenir-se a cap mena de raonament lògic (la situació ja era prou estranya com per pensar.hi...) Per un moment ell va deixar de mirar-la i va fer una llarga calada al porro , que ja estava per la meitat i li va atansar a ella que va fer el mateix i de cop es va sentir encara mes estranyament be. Una mena de tremolor li va començar a recórrer tot el cos, des de la punta dels peus, fins l'ultim cabell del cap. El Bruce la va fer acostar cap a ell i li va cobrir la boca amb els seus llavis fent que una forta esgarrifança de plaer la sacsajes de cap a peus. Lentament la va fer estirar al sofà i agenollant-se al seu costat, va començar a recórrer el seu cos lentament, amb els llavis i la llengua des de les orelles , on es va entre tenir el suficient perquè ella deixes anar gemecs de plaer, va anar descendint per el coll cap al pit, on les seves generoses tetes tremolaven de pur desig ara... li va anar deixant un rastre de saliva per la pell, que encara feia que s'en.nardis mes. El Bruce portaba barba i amb els pels, els llavis i la llengua sentia una barreja de sensacions impossibles de descriure i aviat va ser molt difícil de poder-les separar, tota ella començava a ser una sensació única, increïble , com no havia sentit mai, o al menys no podia recordar quan. Va tancar els ulls i es va deixar anar, mentre el Bruce seguia amb la seva humida tasca de no deixar ni un sol mil·límetre de la seva pell sense cobrir de saliva. Poc a poc li va anar embolcalla'n els mugrons amb la llengua i donant-li petites mossegades va fer que encara s'endurissin mes que no estaven. Va anar baixant molt lentament per la regatera dels pits fins al melic, on es va entretenir fins que li va omplir amb la seva saliva, com si fos un petit bassal i a continuació, amb la ma li va anar escampant per la pell resseguin la goma de les petites calçetes mentre ella es sentia a punt de perdre la consciencia de on es trobava. De fet li semblava un somni i això mateix hagués pensat, si no fos per els increïbles espasmes de plaer que la llengua del Bruce li arrencava del seu cos. Realment era com ella ho havia somniat sempre, però molt mes intens, infinitament mes intens... el Bruce li anava baixant les calçetes mil·límetre a mil·límetre, acostant-se cada vegada mes al seu entrecuix, on el seu cony estava tant xopat que talment semblava una font, tant era així, que notava com li baixava per la regatera cap al cul i de pas cap al sofà, que ho devia engolir tot... aquesta sensació de plaer, s'incrementava molt mes al sentir com els seus fluxes regalimaven cap al forat del cul produint.li una sensació encara mes lasciva abans de desaparèixer al coixins... En aquell moment, el Bruce, com si li llegís el pensament li va arrencar les calçetes d'un cop de ma que va fer que obris els ulls sorpresa, per trobar-se amb els seus que la devoraven de desig. Instintivament, va obrir les cames, i ell v
a aprofitar per endinsar la cara al seu entrecuix. Això ja va ser massa!!! Sense ni esperar.ho, una descarrega violenta la va travessar de dalt a baix, concentrant-se finalment en el seu cony que es va buidar a la boca del Bruce com si es tractes d'una ejaculació... Això si que no ho havia sentit mai... però el Bruce, sense parar ni un moment de llepar-la, li va xuclar tot el que ella li donava resseguint amb llargues llepades tota la figa i el forat del cul per tal de beures tot el toll que sortia del seu cony, tant era així, que de segur que no va arribar ni una gota al sofà.
Es trobava estranyament be allà espaterrada amb el Bruce llepant-li la figa i mossegant-li el clítoris amb delicadesa. Mai no recordava d'haver-se escorregut així. El que va sortir del seu cony era una barreja d'agredolç, com va poder notar quan el Bruce incorporant-se li va enganxar la boca amb la seva, passant-li part del fluxe que havia sortit del seu conillet. Les fortes contraccions que la havien travessat van anar minvant, però desseguida va notar com les substituïen un'altre mena de sensacions, que poc a poc li van fer saber que el seu cos es tornava a preparar per una nova embranzida de desig. El Bruce es va aixecar i lentament sense deixar de mirar-la amb uns ulls que la devoraven es va treure la samarreta, deixant al descobert un cos molt mes musculós del que semblava i abaixant la mirada , va descobrir que per sota dels pantalons, alguna cosa pugnava per sortir, de tant grossa com es notava. Es va descordar la bragueta i va saltar un tros de carn immens com si tingues una molla. Dur com una pedra quasi morat de l'estona que feia que s'esperava. La visió d'aquella polla immensa, va fer que immediatament es tornes a mullar, mes que abans si es que encara era possible això. No entenia com podia deixar anar tant de liquid, semblava que s'anés a desfer de tant molla com estava...
El Bruce es va acabar de treure els texans i es va atansar vers ella, que estava completament eixancarrada. Sense donar-li temps ni a pensar, li va clavar aquell tros de cigala d'un sol cop... Va ser com si la partís en dos!! Ni tan sols va notar que li venia un altre vegada!! Sense poder parar.lo li va venir un altre orgasme just en el moment que la polla del Bruce arribava al mateix fons del seu cony... increïble... ja no sabia ni on estava... nomes sentia una mena de núvol al seu voltant, mentre el Bruce començava a bombejar com si fos una mena d'eix dins seu... poc a poc, va tornar a notar que el mon desapareixia i passava a ocupar el seu lloc un plaer indescriptible... van estar així molta estona entre núvols de plaer i vapor de la mateixa suor que es barrejava amb l'olor dels efluvis que desprenien tots dos. La Gloria es va escórrer varies vegades, ja havia perdut la conta i tot, el Bruce però, no ho havia fet encara. No semblava pas que li importes gaire però. Finalment, i com va poder, el va fer parar i el va empènyer fora de sobre seu. Amb suavitat, li va agafar l'enorme samale, ara completament xop i igual d'enorme que abans. El va mirar, i sense dir res, ara va ser ella la que es va agenollar als seus peus i va començar a acaronar-li la polla contra la seva cara i els seus cabells. El Bruce va tirar el cap enrere i va deixar escapar un gemec de plaer. Desprès de tants orgasmes seguits estava una mica marejada, suposava que devia ser del porro també, però va pensar que al menys li devia una bona escorreguda al seu increïble amant, que li havia fet sentir el que mai no li havia fet sentir ningú mes. Amb la llengua va anar recorrent lentament tota la llargada d'aquell tros de polla, assaborint la barreja de olors de que estava impregnada i al mateix temps, valorant si seria capaç d'empassar-se tot allò... No volia quedar com una estúpida però, desprès del que ell li havia fet sentir. Lentament se la va anar ficant a la boca des de la punta i es va adonar que nomes el capullo ja li omplia quasi tota i encara en tenia molt mes tros darrera. No es va voler parar però i va continuar engolint.la fins que li va arribar al fons i li va tocar la gola. En aquell moment li va venir com una mena d'arcada, puix que quasi no podia ni respirar, la va retenir però i la va mantenir dins seu quieta fins que la boca es va acostumar al seu tamany i molt lentament va començar a moure's mil·límetre a mil·límetre, amb els ulls tancats per evitar pensar.hi. La va treure quasi tota i la va tornar a engolir poc a poc gairebé fins on se la havia empassat abans. Va continuar així, unes quantes vegades mes sense empassar-se-la massa, però observant l'efecte que això produïa al Bruce, que començava a respirar amb força, cada vegada mes de pressa. De sobte, en una de les vegades que s'empalava la boca amb aquell tros de polla, el Bruce va deixar anar un gemec i li va agafar el cap amb les dues mans, obligant-la a empassar-se-la gairebé tota. En aquell moment la Gloria va fer-se enrere instintivament, però les fortes mans del Bruce no la van pas deixar anar, abans al contrari, dons la van obligar que ara se l'empasses tota, fins l'arrel. Les llàgrimes li van venir als ulls de cop, sense que ho pogués evitar i ara ja tenia la enorme polla fins al coll. Ara si que es sentia travessada completament... tot i aixi, no va voler que la consideres una desagraïda, i no va dir res mes, mantenint tot el tros de carn dins la boca i el coll. No va caure que instants desprès, el Bruce s'escorreria i una violenta lleterada li va omplir el coll i sense altre alternativa que empassar-se-la tota, es va abraçar a les seves cames per tal de deixar passar tot allò que amenaçava amb ofegar-la fins i tot. Cada embranzida, semblava que li omplis l'estomac d'esperma, de tant fortes com eren les contraccions, que acompanyava de uns curiosos gemecs guturals i alguna paraula que no arribava a entendre. Després d'un temps que li va semblar una eternitat, aquella enorme polla que la havia omplert gairebé per a tot arreu, es va anar desinflant, fins que va poder tornar a respirar amb una mica mes de calma. Lentament el Bruce li va anar treien de la boca, mentre li acaronava la cara amb una ma, mirant-la satisfet i amb un somriure entremaliat. Esgotada es va deixar caure al sofà, mentre recuperava l'ale, encara amb la boca plena de la llarga escorreguda del Bruce. Va tancar un moment els ulls i una mena de nyonya va fer que s'adormis momentàniament..
En tornar a obrir-los, però, es va notar una mica estranya. Semblava com si un tren li hagués passat per sobre, de esgotada que estava. Va mirar al voltant seu, buscant al Bruce, però en un instant havia desaparegut... tenia la boca pastosa però, plena d'aquell sabor tan peculiar que feia l'esperma del Bruce, encar podia sentir els tremolors del seu cos, mentre s'escorria una vegada i un'altre quan ell se la follava com si fos una maquina... Però hi havia quelcom que no acabava de entendre... perquè se'n havia anat sense dir res? Va provar d'Aixecar-se, però les cames no li responien, i a mes començava a sentir una mena d'olor familiar que no li resultava pas desconeguda... va mirar-se l'entrecuix i va descobrir que un troc de vidre sobresortia una mica d'entre les seves cames. Va arromangar-se la samarreta que no li deixava veure be, i va descobrir que tenia l'ampolla de coronita gairebé tota dins el seu cony, i que tot el voltant i em-papant el sofà, estava ple de la cervesa que s'havia vessat mentre se la pelava amb l'ampolla mig plena. Redéu!! No era pas de llet del que tenia la figa plena, sinó de cervesa, igualment com la boca, que també se la devia haver empassat gairebé tota i per això li regalimava la cara també de cervesa ja mig seca...
Atònita, va mirar al seu voltant i va descobrir que en un cendrer hi havien dues burilles de porros, i escampades per terra tres mes... o sigui que tot havia estat una al.lucinacio?? el Bruce no havia estat entrant i sortint del seu cos, ni tan sols havia sortit de la tele, on ja feia estona que no i era, puix que ja eren mes de les quatre de la matinada...
Quin somni mes esbojarrat- va pensar amb un somriure desganat...
Però...realment ho va somniar?

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer