La dona de la piscina

Un relat de: Victre
N'hi ha una a totes les piscines, segur que la reconeixeu.

És aquella senyora gran, amb els anys suficients per ser àvia i els cabells tenyits de ros.
Arriba a las piscina sola, en plena hora punta, i comença a nedar amb les ulleres de sol posades i el cap ben lluny de l'aigua (amb un estil que, només ella, diria que és braça).

Però avui, té la mala sort que quan comença a banyar-se, tots els nens surten de la piscina espiritats, com si alguna força còsmica hagués decidit que és l'hora de jugar a l'UNO.

En no veure cap possible víctima, es comença posar nerviosa.
Fa un cop d'ull a la gent que hi ha al voltant, fins que localitza a la típica família d'estrangers amb tres fills, que avui comença les vacances (també n'hi ha a totes les piscines, segur que els reconeixeu).
Veu com el petit està a punt de tirar-se a l'aigua, i accelera (amb aquell estil que, només ella, diria que és braça), per assegurar-se que, quan es llanci a la piscina, el petit diable estranger li esquitxi els cabells tenyits de ros, i així poder renegar en veu ben alta i queixar-se als pares.

Només així, adquireix tot el sentit el bany que s'acaba de fer, i que, de fet, no li venia gaire de gust.

Comentaris

  • Moltes gràcies[Ofensiu]
    Victre | 17-08-2016

    Moltes gràcies pel comentari Albert, jo també t'estic molt agraït!

    Víctor

  • La sra.Maria[Ofensiu]
    tapisser | 16-08-2016 | Valoració: 10


    Siiiiiiii hi ha una senyora Maria d'aquestes a totes les piscines,

    A mi també m'agrada entendre el que llegeixo i t'agraeixo molt el teu comentari en el meu conte, molt.

    Salut.
    Albert.

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96637 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.