La deessa dels llargs somnis oblidats.

Un relat de: CarlesRRPP

La deessa dorm; silenci. Acabarà el son, desplegarà el somriure de nimfa i, amb els seus ulls de brillants, us mirarà distant i acollidora. Posarà ses delicades mans al vostre rostre. Sabreu llavors que sou l'escollit per sa tendresa. Tindreu la certesa que gaudireu del fugaç instant d'un miracle de passió, de pur plaer dels sentits i de l'ànima. Ja no us caldrà cercar més, sinó abandonar-vos al caliu d'un foc encès per flames desconegudes.

Pregareu que no sigui un somni. La deessa us farà partícips de la joia de perdre's als seus braços. Com mitològic animal sereu encisats, rebreu una pluja fina de sensualitat. Viatjareu del paradís al paradís. D'equipatge, els seus petons. Us recomano prudència. Una vegada fiblats per la deessa mai més oblidareu, per segles que visqueu, que vàreu caure seduïts, encantats i estimats per la deessa dels llargs somnis oblidats.

Comentaris

  • és..[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 21-01-2009

    la primera vegada que et llegeixo, troballa entre poemes de Carles Rabassa i paraules vingudes de lluny, però no dubto que ho continuaré fent.
    La força i la tendresa d'una foguera a vessar de somnis és la teva marca, no la perdis!!
    salut, company!

  • i ara un 3[Ofensiu]
    CarlesRRPP | 13-01-2009 | Valoració: 3

    Poca feina o molta afició a la quimera?

  • Sens dubte[Ofensiu]
    Fafum | 20-10-2008 | Valoració: 10

    nu relat fet amb enginy

  • Cada vegada que...[Ofensiu]
    vaneton | 14-05-2008 | Valoració: 10

    Cada vegada que el llegeixo en trobo coses noves. Nous sentiments, nous batecs del cor, noves papallones. Sincerament, la bruixeta entremaliada amb les teves paraules s'ha quedat encisada! (un rodlí??? jejjje)