La Dama negra

Un relat de: Imma Cauhé
La matèria no desapareix, es transforma, i jo com tot ser viu m’he transformat amb el que sóc i estic a punt de transformar-me en el que seré.
Veig que el camí per aquesta vida com home a la terra s’està acabant, i s’apropa l’entrada a la nova dimensió on passaré a un altre etapa de la meva vida.
Fa uns anys la meva família estaven desitjant la meva arribada a aquest món, avui, veig a tothom al meu voltant esperant la meva marxa, no estan tant alegres, però saben que és llei de vida i volen acomiadar-se de mi. Jo estic content que estiguin aquest moment al meu costat, que les persones que he estimat i m’han estimat estiguin ara aquí.
Algunes persones estimades ja han fet el camí que jo ara estic a punt d’emprendre, no sé si les veuré allí on em dirigeixo, però estic segur que estan bé allí on estiguin.
Sento aquest bes al front que potser serà l’últim que rebré, aquesta carícia que vol expressar tot l’amor, que potser no m’han sabut demostrar durant la vida, aquesta mà que agafa la meva acariciant-la amb tota delicadesa i estimació...
Jo ja no els puc dir res, els últims alés en aquest món se’m estan acabant, però sé que ells estan aquí, els estimo i sé que ells ho saben. Agraeixo que comparteixin la meva marxa.
Ja ve la dama negra, ella no espera i he de marxar.
Adéu estimats.

Comentaris

  • Vida més vida[Ofensiu]
    Bonhomia | 15-06-2015 | Valoració: 10

    Carai! M'has enganxat veient una pel.lícula de por! XD!

    Quina gran lucidesa dónes a aquest paper que toca viure a tothom d'una manera o d'una altra, esperant el traspàs a qui sap què. Jo també tinc certes maneres de pensar que s'apropen al teu relat. Només desitjo els bons somnis per a qualsevol persona a tenir i més, després de creuar la línia.


    Sergi : )

  • Realitat eterna[Ofensiu]
    kukisu | 20-05-2015 | Valoració: 9

    Hi ha tants comits en el transcurs de la nostra existència... però els éssers estimats perviuen per sempre amb nosaltres.
    Un relat molt colpidor i ben escrit. Et felicito cordialment, Imma.

  • Sensibilitat[Ofensiu]
    jovincdunsilenci | 19-05-2015 | Valoració: 10

    Hola. Has creat un relat molt intens i directe, dins de la seua contenció fomal. Jo volia agraïr-te també el comentari que em vares fer, però més que això hauria d'agrair la serenitat i la humanitat que trasmets, com si ho estigures vivint tu mateixa . Una abraçada.

  • El sentit de l'observació[Ofensiu]
    SenyorTu | 19-05-2015

    Es nota que has vist morir, Imma. I crec que el raonament que exposes, si bé no tan ben estructurat, es correspon a moltes realitats. I tens raó: així deu ser quan la mort arriba perquè ja toca.

  • resposta[Ofensiu]
    Imma Cauhé | 18-05-2015

    Al escriure el relat, m'he volgut posar en el personatge, últimament per desgràcia he estat prop de vàries persones estimades que han passat per aquests moments, i elles ho han vist així, ho així és com jo ho he intepretat.
    Agraint i volent que totes les persones estimades estiguessin allí, demanant contacte, que els agafessis la mà, els besessis i els acariciessis, i quan podien demanant que ja s’acabés aquest tràmit dient que estaven cansats i desitjaven poder emprendre el camí del més enllà.
    Així deu ser quan la mort arriba perquè ja toca, quan és per accident, o violència o guerra deu ser diferent.
    gràcies pel s comentaris.

  • Aquell estat...[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 18-05-2015 | Valoració: 10

    El protagonista es troba en aquell estat on la mort es veu, no s'imagina no, es veu clarament. I el teu relat així m'ho fa veure. És una sensació, malgrat tot, d'aparent benestar, de serenitat vull dir. Tant de bo l'arribada de la mort sigui així. Una abraçada.

    Aleix

  • molt bonic[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 18-05-2015 | Valoració: 10

    Un gran relat sobre el pas del temps.
    Fins aviat
    Montse

Valoració mitja: 9.83

l´Autor

Foto de perfil de Imma Cauhé

Imma Cauhé

36 Relats

93 Comentaris

27270 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82

Biografia:
Mestre i Psicòloga.
Sempre havia estat la filla de... la germana de... he hagut de aferrar-me a la meva identitat, construir-me el meu jo.
Sóc diversa, activa i entusiasta. Sé que no pinto massa bé, que no escric massa bé, però he decidit que aquesta sóc jo i m'agrada que ho sàpiga la gent que vulgui coneixem.
M'agrada viatjar, llegir, escriure, pintar, estar i xerrar amb els amics, i fins i tot tenir un hort, i la informàtica, aquí alguns dels meus blogs.

http://imma-concepcion.blogspot.com.es/ varis
http://immacauhe1.blogspot.com.es/ pensaments i vivències
http://imma-cauhe.blogspot.com.es/ hort