La crucifixió dels meus catorze anys. 4. Com un idiota.

Un relat de: Bonhomia
La crucifixió dels meus catorze anys. 4. Com un idiota.

Com un idiota
em sento.
No hi veig a través
de la transparencia
i m’ausculten
les parets.
Sang i ferides
que couen
i em duen el fred.


Sergi Elias
-Agost del 2010-

Comentaris

  • Com un idiota[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 06-11-2016 | Valoració: 10

    És així com em sentia jo també als catorze anys. No comprenia res i em sentia incompresa. Només sentia una atmosfera freda, com dius tu, on la calidesa no existia. Un poema molt bonic.

  • I per desgràcia (o no)...[Ofensiu]
    Montseblanc | 17-10-2016

    ... no és només a l'adolescència que ens podem sentir així. La criatura que portem a dins haurà de sentir aquest fred molts més cops a la vida...
    Gràcies!

  • Molt fred,[Ofensiu]
    allan lee | 31-08-2016

    molt dur. Has fet servir molt poques paraules per ficar-nos a dins d'una angoixa que sovint escapa a la explicació més detallada. Especialment vívid. Em fa mal i m'enlluerna alhora.

  • Transparència[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 31-08-2016 | Valoració: 10

    Hola Sergi. He llegit els quatre poemes i la introducció d'aquest recull. És bestial! Cada poema és un retrat d'un estat d'ànim, de les diverses cares de la psicología humana. I la brevetat dels poemes facilita la seva comprensió. M'atrapa la teva sinceritat , la teva autenticitat. Si ho vas escriure amb 14 anys, et felicito per la teva maduresa! Una forta abraçada i seguirem llegint.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514015 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.