la cara freda de la mort

Un relat de: meral

Has vist la cara freda
De tants morts
Que ni la teva pròpia mort
T'immuta.
Però jo vull cantar la vida
Vull cantar la vida
Vull cantar els cants dels ocells
La finestra oberta
I l'aire que entra movent les cortines.
Vull cantar el pensament nou
Vull cantar-te a tu
Que ets la meva musa
I la meva inspiració
I qui sap si també seràs
La meva mort
Per deslliurar-me

Comentaris

  • molt bonic...[Ofensiu]
    teresa serramià i samsó | 02-09-2007 | Valoració: 10

    la cara de la mort du, a l'altra banda, la cara de la vida, és clar!

    M'agrada que, malgrat la mort és la fi del viatge, o potser per això mateix, valorem extraordinàriament LA DE LA VIDA.

    escriu molt, molt. A mi, l'escriure em comunica amb gent tan especial com tu i em dóna l'escalf d'altres presències prop meu, omplint de perfum el camí de cada dia. Un petó molt dolç!

l´Autor

Foto de perfil de meral

meral

97 Relats

151 Comentaris

104657 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
El meu nom oficial és Marta Capdevila Peydro, m’he posta Meral perquè em vaig casar a Turquia i la meva filla va néixer a Estambul i en llengua turca vol dir isard i s’assembla una mica a Marta. El meu fill va néixer a Guimerà, el meu poble estimat: « Qui perd els orígens perd la identitat ».
.
Escric relats a la revista Nova Tàrrega, tinc publcat un llibre de relats en paper de títol "Les dones dels anells" que ha tingut molt bona acullida. Ara fa temps que no entrava en aquesta web per problemes técnics, però prometo tornar-ho a fer. Tinc dos llibre acabats, un de poemes en català i una novel·la en castellà pendents de publicació en paper i un altre en periode d'escritura. Tinc un llibre publicat a la internet en castellà de títol "Tres meses en mas Montornés".
La foto del meu perfil és vella, ara estic més guapa.
Finalent he publicat el nou llibre en castellà "Nueve meses en Mas Montornés" en paper amb l'editorial Arial ediciones. Altresllibres tinc en concurs.