La cangur

Un relat de: Senshi

Quan va arribar aquell divendres a casa, la seva germana li va dir que havia llogat els serveis d'una nova cangur, que cuidaria del seu nebot quan ella no estigués a casa. Segons sembla, era una nena de quinze anys, que com no tenia res mes a fer en tot el dia, així de passada, guanyaria alguns diners.
Com es passava tota la setmana fora, viatjant, només tenia ganes de dutxar-se i ficar-se en el llit. Des que s'havia separat de l'Andrea, estava vivint amb la seva germana, només fins que trobés un altre pis, però com no estava mai a casa, no tenia temps de buscar cap, i ella tampoc li havia dit res de moment, així que ja duia gairebé quatre mesos vivint en la seva casa. El seu cunyat era director d'una delegació d'una multinacional de productes alimentaris, i com la delegació estava a sudamérica, només venia una vegada al mes, i de vegades passaven fins a dos mesos sense veure's. Això no semblava que li afectés molt a la Loli, ( així la cridava afectuosament en Paco.) Fins i tot pensava que gaudia de la seva absència, ja que encara que no tenia res mes a fer, que cuidar al petit Jaumet que ja contava gairebé un any, sempre contractava cangurs perquè cuidessin d'ell quan ella hagués de sortir, que pel que sembla, era molt sovint, perquè quan arribava els divendres a la nit, la Loli s'anava de marxa amb alguna amiga.

Aquella setmana no havia anat gaire lluny, es va passar quatre dies a València, però estava esgotat, a més havia tingut molt més treball del que creia a la fàbrica, i no va poder sortir si més no una nit a prendre una copa.

AL final, en comptes d'una dutxa, es va prendre un llarg i relaxant bany, que el va deixar com nou, i amb ganes de sortir a la nit de Barcelona. Sobtadament, mentre s'afaitava, algú va obrir la porta, i una exclamació de sorpresa va fer que es girés, descobrint a una noia alta i prima, amb uns shorts i un top que ensenyava descaradament el llombrígol. Només quan va tancar la porta, es va adonar que no duia més roba que la seva pell, encara que la seva eina estava tan arrugada, que ni tan sols havia d'haver-la vist.

Vaja!, no semblava que estigués gens malament, i només tenia quinze anys. ? Quina llàstima... segur que sota aquell minúscul top, devien amagar-se uns pits petits, amb uns mugrons que tot just començarien a endurir-se quan unes mans expertes com les seves li acariciessin la pell molt suaument, gairebé sense tocar-la. Segur que la seva pell, era suau i delicada com vellut, i el seu conillet, estaria recobert d'una pelussa més suau encara... Això li va recordar que quan tenia setze anys tot just, la Loli, que tenia tretze, de tant en tant li deixava que l'acariciés, quan els seus pares estaven fora de casa. Com havien crescut junts, i es duien de meravella, sempre els agradava jugar a fer-se passar per un matrimoni, com el dels seus pares, sobre tot quan estaven asseguts en el sofà fent-se moixaines. Mai els havien vist anar molt més allà d'un petó més o menys apassionat, fins que un dia ell va descobrir a la part alta de l'armari de la seva habitació una revista porno, amagada sota les flassades, i quan la hi va ensenyar a la Loli, van decidir que si els adults feien tot allò, ells també devien aprendre, i durant una temporada, cada vegada que els seus pares sortien, ells aprofitaven per a posar en pràctica algunes d'aquelles postures, i representar les historietes que apareixien en la revista. Al principi, tot funcionava bé, ella es deixava tocar i acariciar, i li agradava molt quan la recorria de dalt a baix amb la llengua, es quedava molt quieta amb les cames apretades, perquè deia que li feia vergonya que li veiés el seu niu encara sense rastre de borrissol. Això a pesar que les fotografies de la revista, deixaven clar de manera molt gràfica, el que era un bon cony, i una polla reglamentària, però ella, no volia saber sols que no fora deixar-se acariciar el botonet, que ja començava a fer-se notar quan s'excitava una mica, i continuava així molt quieta, fins que lentament al principi, però més fort després, una espècie de tremolor, la sacsejava amb violència, estrenyent després els braços amb força contra un pit, en el qual tot just es dibuixaven uns minúsculs mogronets, i deixant escapar un llarg gemec, que alguna vegada s'havia transformat en un curt crit, que la deixava sense alè durant uns segons, mentre el seu cos es retorçava com el d'un llangardaix intentant enrotllar-se al voltant de la seva parella...i després, tan ràpid com havia arribat, s'acabava tot, es vestia ràpidament, i marxava corrent a la seva habitació, deixant-lo de vegades amb una erecció que li feia mal fins i tot, havent de fer-se després una palla per a alleujar la pressió que sentia. Per aquesta raó, ell procurava córrer-se sempre abans, refregant el seu ja més que respectable instrument contra el seu maluc, el que contribuïa a escalfar-la de manera apreciable, ja que fins i tot de vegades, ella mateixa li havia agafat la polla amb la mà, bellugant-la amb fruïció, perquè això tenia l'avantatge afegit, que així, ell també accelerava el moviment del seu dit en la seva petita esquerda, i arribava al clímax amb un plaer encara més intens. Però quan ell es corria, retirava immediatament la mà, perquè segons deia, li donava molt fàstic aquella espècie de moc, tan calent i relliscós. Encara que la veritable raó és que l'aterria el fet de quedar-se prenyada, i si de cas ni la tocava si més no.
Allò va durar una temporada, fins i tot va aconseguir que alguna vegada li besés la punta del capoll, encara que sempre amb els llavis tancats, i rentant-se la cara de seguida. Fins a un dia, que va aconseguir després de molta estona llepant i xuclant el seu cos, que a contracor, li deixés ficar la punteta, només un moment, a condició de treure-la de seguida. Va obrir les cames el just perquè pogués acostar-la fins al seu petit niu, però com ja feia molta estona que la magrejava, estava tan molla que ell, sense poder contenir-se, amb un violent moviment de maluc, la hi va ficar gairebé tota, corrent-se en el mateix moment. La Loli al notar que la hi ficava,va esclatar en crits histèrics, al mateix temps que amb una empenta el va llençar al sòl, sortint espaordida a la dutxa per a rentar-se la l'entrecuix durant llarga estona. Aquella va ser l'última vegada que van estar junts, almenys tan aprop, però en aquells dies, ja tenien força experiència, pel que fa a l'amor, i al sexe. Almenys a ell, si li va servir, al llarg dels anys d'adolescència, per a no ser un novell en aquests afers.

Quan va tornar a la realitat; s'adonà que a més del tall que duia en la galta esquerra, que rajava abundantment, la seva polla, ja no estava gens arrugada, sobresortint descaradament per sobre del lavabo. Com no aconseguia que la sang deixés de rajar, va optar per posar-se una tireta, que es llevaria al sortir de casa.
En arribar al menjador, es va trobar de nou amb la cangur, que li va dedicar una mirada ingènua, carregada de complicitat.
-Hola!, em sap greu d'haver entrat així, em pensava que estava sola a casa.
-No passa res, em dic Enric, soc el germà gran de la Loli.
-Si, la Loli em va dir que tenia un germà, jo em dic Laura, sóc la cangur. Estaré aquí fins que torni la teva germana...

Es va interessar pel tall que duia a la cara, i això va servir per a trencar el gel. A l'estona, li havia dit que vivia a cinquanta metres de la seva casa, just a l'altre costat del carrer, que gairebé tenia setze anys, i fumava i bevia quan anava a la disc amb els seus amics. Com començava a estar més que calent, la conversa va anar derivant cap al tema sexual, i ella li va contar que només ho havia fet una vegada, amb el seu amic, però no va voler deixar-li mes, perquè no volia usar condó, i ella no es fiava d'ell. El cas és que al cap d'una estona ja se l'estava menjant amb els ulls, i tenia la sensació que aquells llavis tan provocatius, li estaven dient a crits que els estrenyés contra els seus. De seguida se li va posar una cua tan gran i dura, que l'embalum se li apreciava considerablement a través dels pantalons, fins al punt que fins i tot començava a molestar-li. Es va remoure en el seu seient, i ella sense poder evitar-lo, llançant-li una mirada fugaç, va deixar escapar una curta rialla, duent-se la mà a la boca. Astorat, va enrogir com un tomàquet, i disculpant-se avergonyit, es va acomiadar ràpidament, amb l'excusa que havia quedat amb uns amics.

Va sortir a la nit de Barcelona, respirant alleujat. Aquesta mocosa havia aconseguit posar-lo calent, i tenia ganes de trobar algú per a dur-se al llit. Va estar donant tombs amunt i avall, fins que va arribar al port, que a aquesta hora, (més de les dues), estava ple a rebentar. Va entrar en tres o quatre locals, però només va trobar nenes de disset o divuit anys, que a part de la torrada que duien damunt, no feien altra cosa que saltar i cridar al ritme que marcaven els diferents clubs, uns de bakalao, altres de salsa, i molta màquina. Si alguna valia la pena, no estava sola, i sinó, no era molt recomanable acostar-se, si de cas... Encara va fer un volt més, i de tornada a casa, es va passar pel carrer de les putes, per que la seva cua, estava encara mes famolenca que abans, i si trobava alguna que anés del seu grat, remataria la nit amb una bona cardada. No li agradava anar de putes, pràcticament era millor fer-se una palla, però amb límit de temps. Però quan caminava cremat com ara, i no trobava cap xavala enrotllada, de vegades anava a buscar una allí, i després s'oblidava ràpidament del tema. No va trobar cap que li agradés aquesta vegada. Cabrejat va decidir d'anar-se al llit, i si no podia més, ja es faria una bona palla abans de dormir-se.

En algun rellotge havien sonat tot just feia un moment les cinc del matí, quan va arribar a casa de la Loli, i just en entrar en el portal, es va topar amb la Laura que sortia, amb una borsa a la mà. Mitj endormiscada, li va dedicar un somriure que deixà entreveure les seves dents, blanques com la neu. Com havia ap
arcat el cotxe al costat del contenidor, va decidir acompanyar-la, amb l'excusa de recollir un casset que havia de retornar-li a la Loli, i se li havia oblidat. Una vegada allí, no li va costar cap treball convèncer-la que entrés dintre, a escoltar l'últim treball de Dire Straits. Ella va voler saber com li havia anat la nit, i ell, fanfarronejant, li va contar que va estar tota la nit amb una a la qual no va haver manera de treure's de damunt, fins que la va dur a la seva casa, i precisament ara venia d'allí. Es va estendre amb tot luxe de detalls per a fer-lo el més real possible, mentre ella el mirava amb els seus ulls verds brillants d'admiració, com si estigués escoltant a un especialista en la matèria. En adonar-se d'això, va canviar de tàctica, i va començar a murmurar-li paraules tendres, i a poc a poc se li va anar acostant, fins que els seus llavis van estar tan prop dels seus, que gairebé podia sentir el lleuger tremolor que l'embargava. Ella va tancar llavors els ulls, i entreobrint lleugerament la boca, va deixar que les seves llengües es barregessin en un petó, que va començar suaument, gairebé amb timidesa, per a tornar-se cada vegada més calent i impetuós, retorçant-se entre elles en una batalla incruenta, com volent fondre's l'una amb l'altra. A les llengües, van seguir de seguida les mans, que ràpidament la van atreure cap a si, aixafant aquelles tetes àdhuc tan joves contra el seu pit. Podia sentir perfectament els cims endurits d'aquells mugrons que pressionaven contra ell, com si volguessin penetrar en el seu cos.

-Carai!, va pensar, deu ser veritat que fa temps que no carda amb el seu amic,... de la manera que li xuclava la llengua, semblava voler empassar-se'l...
Les seves mans van anar descendint lentament, per la seva esquena, fins a ficar-les en els shorts, i per sota de les calçetes, arribar a la escletxa que dividia en dues meitats aquell cul tan apretat, com apetitós. Va seguir baixant a poc a poc, fins a arribar a la part més suau, i amb la punta del dit, va fregar suaument el foradet, moment en el qual ella va deixar escapar un lleu gemec, i desfent-se de la forta abraçada, es va baixar la cremallera, i a continuació els pantalons i les calces fins als turmells, perquè pogués solaçar-se amb el frec d'aquella pell tan famolenca de carícies, que reaccionava al mes mínim contacte dels seus dits. Al mateix temps, ell va despullar els seus petits i durs mugrons de la fina tela que els cobria, llançant la seva boca com si fora a devorar-los, i començant a mossegar-los, mentre ella oprimia amb força el seu cap contra el seu pit, suplicant mes que demanant, que els hi xuclés. De seguida va començar a descordar-li la bragueta, però no semblava donar-se molta manya ara, ja que no aconseguia descordar el botó, i va haver d'ajudar-la, perquè aleshores, ja no aguantava més la pressió a la qual estava sotmesa la seva empressonada polla, que ja fins i tot li feia mal. Quan la va agafar amb la mà, li va dir amb mirada ingènua, que si volia que la hi besés. Estava clar que mai s'havia ficat cap en la boca, però ell, li va dir que volia una mica més que petons, que el que realment estava desitjant, era una bona mamada, que li buidés d'una vegada aquells ous, ja a punt de rebentar. Ella obeint, va començar a besar-la suaument, però quan va obrir els llavis, ell agafant-la pels cabells, la va empènyer cap avall, ficant-li gairebé la meitat de la a la boca. Una sobtada arcada, va fer que instintivament intentés desfer-se d'aquell enorme tros de carn que amenaçava amb ofegar-la, però ell subjectant-la amb força, va començar a moure's en el seu interior, com si d'un cony es tractés. La Laura es va agafar amb força al seient del cotxe, sense tot just poder respirar corrent-li les llàgrimes per les galtes, cada vegada que aquell immens samaler li copejava amb força el paladar. Les contraccions que li provocava, li produïen a l'Enric un plaer addicional, i aviat va estar completament xopat per la gran quantitat de saliva i llàgrimes que la noia no podia contenir. Sense atrevir-se si més no a moure's,la Laura va aguantar els llargs i inacabables minuts que va durar la seva tortura, no volia semblar una llepafils, la primera vegada que algú li ficava la polla a la boca, però la seva ment estava nuvolosa, per la falta d'aire, i per les contínues arcadas que amenaçaven amb fer-li perdre el coneixement. Finalment, en un últim envit, que gairebé la va fer vomitar, l'Enric va vessar per fi el contingut dels seus ous, provocant-li un violent espasme quan no va tenir més remei que empassar-se tota la llet que aquell enorme fal empenyia cap al seu interior. Quan per fi l'Enric li trague el terrible ariet de la seva entumida boca, va començar a respirar de nou,entretalladament. Intentant no semblar una criatura estúpida, aixecà els seus ulls xops de llàgrimes cap a ell....
T'ha agradat? va aconseguir de dir-li...
-U ff! ha estat increïble...ho has fet molt bé nena. Ara acaba el treball, i neteja-me-la bé amb la teva llengua...
Els seus llavis van tornar a posar-se altra vegada sobre el qual abans havia estat el seu botxí, i amb cura es va dedicar durant una bona estona a llepar-li la polla i els ous, xuclant tota la llet que abans no va poder empassar, mentre pensava que l'Enric devia estar molt content amb ella, ja que quan la seva llengua netejava cada mil·límetre del seu samaler, ell no deixava de gemegar suaument. Va buscar de nou els seus ulls, i es va trobar amb uns llavis, que la van empènyer amb força, cap a enrere, mentre li obria les cames amb ambdues mans. Lentament, va anar besant-la per tota la cara, i va començar a descendir pel seu coll, fins als seus pits, entretenint-se molta estona en els seus mugrons, que va mossegar i va xuclar fins a deixar-los completament ensalivats, va seguir després pel seu ventre, fins a arribar al seu conillet. La frescor del seu perfum, li va sorprendre, fins al punt que durant llargs segons, va aspirar la deliciosa aroma que emanava de la seva ara xopa figa, per a començar a tocar-la amb la punta de la llengua, primer en el botonet que algun dia seria un clítoris experimentat, i a poc a poc baixant fins als atapeïts plecs d'una vulva encara verge, que es movia espasmódicament al contacte d'aquelles carícies tan precises. Es va acostar encara mes a l'atapeït foradet que esperava impacienti el seu torn, desitjós que es dediquessin també a ell, i al començar a xuclar-li l'entrada del seu preciós anus, va començar a gemegar de tal manera, que qualsevol que hagués passat prop del cotxe, ho hauria escoltat. Allò la va posar a cent, i l'Enric li va retornar amb escreix el plaer que li havia donat ella una estona abans. Es va córrer dues vegades, tan seguides, que més semblaven un sol orgasme. , ho va notar perquè li va arribar a la boca el sabor lleugerament salat, que ella va deixar escapar....
-Quina figueta tan tendre... va pensar. Estava convençut que amb una mica de dedicació, podria arribar a aconseguir que li omplís la boca amb els sucs que aboca el cony d'una dona experimentada, i que de vegades és tan abundant, que no pot empassar-se'l tot d'una vegada, per la gran quantitat de plaer que aconsegueix arrencar-los.
Es va quedar completament espatarrada en el seient del cotxe, amb els ulls tancats i la boca oberta, aspirant l'aire amb impaciència, i tornant a poc a poc en si... L'Enric va pensar que era una noia que prometia molt, i va començar a pensar en la manera de dur-se-la al llit, per a poder ensenyar-li tots els trucs que ell sabia, per descomptat sense que ningú ho sabés... quin paquet li podia caure, per ser menor d'edat... Li va venir al cap llavors que la Loli anava a passar tot el diumenge fora, amb el seu fill i una amiga a la qual no coneixia encara. Mentre es vestien, li va dir que el diumenge al matí, a això de les deu estaria a casa, i si volia venir, podien estar sols fins al cap vespre. La Laura no s'atrevia a aixecar la mirada, avergonyida pel que havia succeït. Es va vestir precipitadament, i va sortir d'un salt del cotxe, deixant-lo amb la boca oberta, sense saber que passava...
-Però... quina mosca li haurà picat...? semblava que li havia agradat... En fi, demà serà altre dia...

Una mica desconcertat, s'en va anar cap a casa, i es va dormir de seguida. Ja pensaria demà en tot allò...
Encara no tenia molt clar el que passava. Sentia com si en el seu cervell repiquessin campanes, però tenia la sensació que una pedra enorme aixafava el seu cap, i no paraven de sonar les campanes... Per fi, va aconseguir despertar-se prou, com per a recordar que estava en el seu llit, i les campanes que escoltava, era el timbre de la porta. Amb un esforç enorme, va aconseguir arrossegar-se fora del llit, a l'arribar a la porta, va haver de tornar-se a buscar el barnús, perquè l'única cosa que duia posat, eren els mitjons, que segons sembla ni es va recordar de llevar-se'ls. Ensopegant amb els mobles, va començar a baixar les escales, i a la seva memòria, va començar a arribar alguna retallada de la nit anterior. A la meitat de les rambles, es va trobar amb Pedro, un antic amic de festes, i junts van enxampar una trompa com un piano, que van arrodonir a casa d'unes "col·legues", que a més de deixar-los sense blanca, eren uns petards... El final de la nit, va ser un sermó de Loli, que ja estava llesta per a sortir al camp amb la seva amiga, la qual cosa significava, que de segur feia estona que era de dia.
Les campanes seguien sonant, cada vegada mes insistentment i una veu pastossa, va sortir de la seva gola, per mirar de calmar al pesat que volia destrossar el timbre.
-Ja va!, Qui cony serà a aquestes hores...? Va maleir pel baix. Clar que tampoc sabia quina hora era...
Quan va obrir la porta, es va quedar de pedra... davant d'ell, estava la Laura, que el va rebre amb els braços oberts i una gabardina sobre l'espatlla per tota vestimenta...
-Recordes que el divendres em vas convidar a venir?
L'Enric va pensar que encara debia d'estar somiant i
obrint els ulls va contemplar aquell precios cos que hores abans tot just va entreveure a la penombra del seu cotxe...
-Sento despertart-te, pero t'he vist arribar a les nou del mati i en saver que a casa no hi havia ningú més, vaig pensar que potser tinguessis ganes de veure'm...
Seguia clavat en el sòl, contemplant aquell miratge. No encertava si més no a articular paraula...

-Però... però... quina hora és? Va balbotejar finalment...
-Son les dotze. No hem deixes entrar?
-Si... si, si esclar... El cap m'esclatará, no se ni on estic...
- Ja m'ho imagino, quan vas arribar, et vaig veure des de la finestra de la meva habitació. Estaves fent eses pel carrer, aguantant les parets i els fanals...
-Si... em sembla que vaig beure massa... Vols pendre quelcom?
-Et vull a tu... No hem vas dir que t'agradava?
-Clar que m'agrades, però ets una nena, com vols que ens emboliquem?
-Però... -va deixar escapar un lleu gemec... -Tu vas dir que vingués avui, que estariem sols, i m'ensenyaries moltes coses sobre l'amor i el sexe...
Havia deixat la gavardina sobre el sofà, i va donar un pas endavant, acostant-li encara més aquell meravellós cos d'adolescent que ja gairebé era de dona. Era cert... i ara que la tenia tan aprop, i sense entrebanc de cap tipus entre la seva pell i les seves mans, ara que podia contemplar àvidament aquells esvelts pits, que hores abans havia banyat amb la seva saliva, i aquella figueta de pèls incipients, que li havien fet pessigolles en el nas, quan es va córrer en la seva experta llengua, li va semblar que no hi havia per tant, i que en definitiva, si no ho feia ell, ho faria el seu amic, o qualsevol altre, i seria una llàstima deixar escapar una ocasió tan bona...
-Està bé, però primer vaig a prendre'm una dutxa per a despertar-me, i un cafè. Que els has dit als teus pares?

-Be, els meus pares estan a Collbató, els vaig dir que avui havia de quedar-me a cuidar d'en Jaumet, i al meu amic li he dit que aniria amb les meves amigues a la platja tot el dia i ell l'odia...
Va deixar el cafè escalfant-se i es va dirigir al bany. Aixecant-se, la Laura el va seguir...
-Em deixes que et dutxi? Serà com rentar a un nen gran...
-No ho sé... no tinc el cap per a pensar encara...
Van entrar en el lavabo dels convidats, que encara que sobrat d'espai, no tenia mes que un plat de dutxa. Una vegada dintre, va començar a llevar-li el barnús molt a poc a poc, acariciant-lo suaument.
Tenia el cap tan pesat com abans, i mentre ella va començar a recórrer el seu cos amb una llengua menuda, i nerviosa, a ell li van venir al cap alguns retalls del magnífic Opus Pistorum de Henry Miller, que havia llegit temps enrere. Aquells que l'Alf es cardava a la Tania, que també era una adolescent, però moltíssim més depravada que la Laura... La Tania fins i tot es follava a la seva mare i al seu germà... Clar que en les novel·les, gairebé tot és ficció, sinó... com se les arreglava l'Alf quan arribava a casa amb una borratxera descomunal, per a follar-se diverses vegades a dues o tres amigues, que a més, l'estaven esperant a la porta...?
Ara mateix, només tenia ganes d'estrènyer el cap contra el coixí, i seguir dormint fins a l'endemà, però els llavis d'aquella criatura, ja havien arribat al seu arrugat instrument, i van començar a xuclar-lo com si empassar-se'l volguessin, i ell va obrir els ulls lentament, per a mirar-la una vegada mes.

-Carai! potser tampoc fos tan fantàstic el relat del Miller, dons moments després, el que abans semblava un cuc, va començar a sortir de la seva letargia, amb l'ajuda d'aquella llengua calenta i inquieta, que es retorçava al voltant de la seva polla, produint-li unes més que agradables pessigolles. Ben mirat, segur que havia de ser veritat el que explicava en les seves novel·les, perquè a la poca estona, ja l'havia agafat pels cabells, i estava bombant-li la boca amb el seu inflat pistó, a un ritme cada vegada més frenètic.
La Laura tenia la sensació d'ofegar-se amb cada cop d'ariet, i gemegava igual que l'altra vegada en el cotxe, però ell no va pas afluixar el ritme, ni tan sols la veia, amb els ulls aclucats. Ella es va agafar als seus canells, clavant-li les ungles amb totes les seves forces, sense més resultat que augmentar el ritme i la força dels seus envits. Van estar així llarga estona, una eternitat va semblar-li a ella, que tot just podia respirar, i amb els ulls plens de llàgrimes, que relliscaven apressades per les seves galtes, amb cada sacsejada d'aquell immens tros de carn. Finalment, veient que no aconseguia buidar les seves ja massa carregades boles, va sortir de la seva boca, i sense intervenir paraula, agenollada com estava, la va obligar a ajupir-se encara més, fins a deixar-la de quatre grapes en el sòl, per a lliscar-se ràpidament al seu darrera i en un precís moviment, introduir la punta d'aquell enorme capoll en el seu espantat conillet.
-Per favor Enric!! -va cridar desesperadament- vés amb compte!! Només ho vaig fer una vegada, i el meu amic no la té tan gran com la teva. !! A més... no prenc anticonceptius!! Va implorar espantada...

-No et preocupis -va replicar ell- Quan l'Andrea va tenir el segon fill, em van fer una vasectomia... no et deixaré pas embarassada!!
-Però... em destrossarás!! És enorme!! Cridá molt més fort, quan amb una forta envestida, li va introduir aquella barra ardent en el més profund de les seves entranyes. Va Intentar escapar, agafant-se a la cortina de la dutxa, que va cedir sota el seu pes, caient-li damunt, de manera que quan l'Enric va obrir els ulls, l'única cosa que va veure, era una cortina que es movia i gemegava al ritme de la seva cardada. No va baixar ni per un moment el ritme, encara que ella no cessava de moure's i suplicar que li tragués aquell ferro candent del seu interior, que l'estava destrossant, i amenaçava amb obrir-la en dos. A poc a poc, els seus gemecs, de terror i angoixa, van començar a minvar, i a l'estona els va anar canviant per uns altres completament distints. Aviat va estar panteixant de gust, i va començar a dir-li que no parés, que ara si que li agradava, i volia sentir molt més...

-Si!! ara si...!! segueix...! per favor... Segueix...!! no paris...!
El cony li coïa intensament, però aquella polla que la travessava, era tan gran que l'omplia completament, i sense saber com ni perquè, tot el seu cos des del clatell fins als peus, s'estremia amb els espasmes que li arrencava contínuament, tal com si fos un gran cony, que toqués on toqués, ara estava completament receptiu. No entenia el que li passava, tot el que desitjava en aquest moment, era que l'Enric no es detingués fins a fer-la desmaiar-se de plaer, i així es va córrer dos, tres, o quatre vegades, fins que va perdre la noció del temps, amb la vista nuvolosa, i el cervell saturat de sensacions. De cop i volta, aquelles sacsejades van acabar i sense deixar de tremolar descontroladament, va notar un gran buit en el seu interior, mentre queia de cara al sòl. A l'obrir els ulls, va descobrir a l'Enric assegut, amb gest contrariat, i les mans al cap.
-Cullons!! no aconsegueixo córrer-me...! es va queixar... Em sembla que ahir vaig beure massa...

Encara mig marejada, la Laura va tirar a un costat la cortina, i es va arrossegar al seu costat. En mirar al sòl, va descobrir que estava ple de taques vermelles, i mirant a l'entrecuix, li va donar una bolcada el cor, al veure que estava plena de sang, i de la seva figa, rajava encara un filet vermell...

-Déu meu!! -va sanglotar- Encara no havia de venir-me la regla... m'has destrossat...!!! Que fare ara?

-Però, no em vas dir que ja ho havies fet amb el teu amic? - va contestar mirant-se una polla ara tan vermella com aquell conillet que s'acabava de cardar- Creia que ja no eres verge...
-No, -somiquejava ella espantada- el cas és que no va arribar a ficar-la, perquè quan va intentar entrar la punta, em va fer molt de mal i no vaig voler que continués endavant...

-Llavors, no et preocupis mes, -va contestar besant-li lleument els llavis, de seguida estaràs bé. Vinga! -La va ajudar a posar-se en peus - col·locaré de nou la cortina i ens donarem una dutxa... el cafè deu estar a punt...

Laura havia portat una borsa, amb una mica de roba, i quan va sortir del bany, mentre l'Enric preparava una mica de menjar, la va descobrir amb un vestit molt curt, tant, que semblava que fora de quan era petita, estampat amb floretes molt petites de colors, que se li enganxava al cos, com una segona pell, i quan va arribar al seu costat, el va aixecar fins al llombrígol, per a mostrar-li unes minúscules calcetes de punta negra, tan petites que tot just li tapaven l'incipient pelusa que adornava el seu baix ventre.
-T'agraden...?-li va preguntar amb ulls ansiosos- és la primera vegada que me les poso, les guardava per a algú especial...

-Clar que m'agraden, -va contestar mirant-la amb interès- la teva mare ja sap que les tens?

-No ho sap ningú mes que tu, -va replicar- les hi vaig robar a la meva germana gran... i crec que encara les està buscant...-va riure amb picardìa.

-Tens una germana mes gran?- va preguntar amb evident interès.

-Si, té vint-i-cinc anys, però no viu aquí, es va casar fa dos anys a Tarragona.

-Llàstima... si tu estàs així de bona, la teva germana deu ser un monument...

-Bah!! -li va contestar frunzint les celles- tots els homes sou iguals... només veieu el que hi ha fora...

-No tonteta... -li va contestar dolçament, mentre l'asseia en la seva falda, començant a palpar-li el conillet per sobre d'aquelles diminutes calcetes- tu ets diferent... tu ets molt bonica, i tens uns ulls que enamoren només de mirar-los...

La Laura va acostar els llavis als seus, i van començar a besar-se lentament. -Només faltaria que ara s'enamorés d'ell, pensava... Com si no tingués bastants problemes amb l'Andrea, i amb els dos fills que de tant en tant havia d'anar a buscar, per a passar el diumenge amb ells.
Mentre es magrejaben,
li va arribar el record d'un dia que l'Andrea no estava a casa, i se li va ocórrer portar a casa a una veïna separada que feia temps que li tirava els trastos quan coincidien en l'escala. Aquella si que va ser una tarda memorable... La pobra duia tant temps sense menjar-se una rosca, que es van passar la tarda revolcant-se en el sofà. Van provar totes les postures, es van xuclar i llepar per tot el cos com bojos, i just quan l'estava enculan, a punt de córrer-se, es va presentar la seva dona d'improvís, espatllant-li la enculada, i a més provocant que a partir d'aquell dia, ja no visquessin mes junts.
Sacsejant-se els records del seu cap, va aixecar la Laura, i la va portar a la seva habitació. Amb el cafè que havia pres, estava molt més desvetllat, i a més, el seu samaler, estava altra vegada en ordre de marxa, com abans en el bany. Una vegada dintre, li va arrencar el vestit d'una tirada, i la va empènyer sobre el llit. Com només duia el barnús, el llençá cap a la porta de l'habitació, i es va lliscar sobre ella. -Ara sabràs el que és una bona cardada... - li va dir mentre començava a besar-li tota la cara, descendint pel coll, i ensopegant amb uns mugrons, redreçats com veles... -tanca els ulls, i no diguis res... ni et moguis si més no...

Es va entretenir molta estona, xuclant-li tot el cos, mentre ella, tremolava com una fulla. Mai havia imaginat que el sexe fos això, primer un dolor tremend, i després un plaer, que ni tan sols podia controlar...
Quan de vegades li robava alguna novel·la d'amor a la seva germana, tot era completament diferent, allí no parlava del pessigolleig que sentiria quan una llengua recorregués el seu cos lentament, ni de l'agut dolor que l'havia tenallat quan l'Enric la va traspassar amb aquell tros enorme de carn, ni d'aquella descàrrega d'electricitat que tan intensament l'havia sacsejat quatre o cinc vegades, i ara començava a sentir de nou. De petita, de vegades espiava a la seva germana quan estaven amb el seu amic en el replà de l'escala. Li havia vist moltes vegades ficar la seva mà per sota de les calces, i ella com resposta, panteixava i estrenyia encara mes els seus llavis als d'ell. Amagada escales amunt, es ficava les mans per dintre de les seves calcetes, fregant-se de dalt a baix, com l'hi feia a la seva germana aquell xicot, però mai sentia res mes que un lleuger pessigolleig, i que els dits li oloressin d'una manera estranya, i havia d'anar corrent a rentar-se les mans perquè ningú ho notés. De cop i volta havia descobert el plaer de la mà d'un home expert, que havia d'haver-li ensenyat moltes coses a un bon nombre de dones i noies com ella. Estava tan emocionada sentint-se posseïda per un autèntic home, que deixava al seu amic com un nen al seu costat, que volia cridar, i dir-li que l'estimava, i volia sentir sempre al seu costat tot el que ara estava experimentant. Va començar a dir-li el que sentia, però ell la va fer callar de nou suaument. Hàbilment va començar a llepar-li el conillet, molt lentament al principi, gairebé sense tocar-la amb la punta de la llengua. Després d'una estona, que va semblar-li eterna, va començar a xuclar-li el botonet, amb tota la boca enganxada a la seva figueta, aquell botonet que antany es fregués ella per a intentar sentir aquell plaer que sentia la seva germana, i que mai tornaria a tocar-se, perquè a partir d'ara, només ho faria l'Enric, perquè ja la posseïa fins a l'últim dels seus pensaments, i començava a somiar quán feliços serien els dos en el llit...
Es va distreure dels seus somnis, quan l'Enric la va fer girar, fins a posar-la de quatre grapes, com abans. Segur que ara la hi ficaria altra vegada i l'ompliria amb un torrent de llet com el que la va obligar a empassar-se l'altre dia... El seu més que mullat conillet, estava preparat per a rebre-l, no importava com fos la seva grandària, ni la força amb la qual volgués entrar dintre, podia empassar-se tota aquella verga, que abans havia amenaçat amb partir-la en dues, com si d'un caramel es tractés, però l'Enric, en comptes de clavar-li aquella enorme estaca, li va introduir un dit, i gairebé immediatament, dos mes, fins a mullar-los completament en aquell lìquid agafallós que la seva petita figa deixava escapar cada vegada mes profusament. De seguida, els va treure d'aquí, per a passar ràpidament a explorar altres camins, i li va introduir un d'ells en el foradet àdhuc verge del seu anus. Això la va agafar totalment desprevinguda, i no va poder evitar que se li escapés un Oh! de sorpresa, però ell li va introduir al mateix temps dos o tres més en el seu niu de plaer, i va començar un moviment, lent al principi, però que a poc a poc va ser accelerant-se. No sabia perquè li havia ficat el dit polze en el cul, però... què sabia ella de l'amor i del plaer... Mai havia sentit res de semblant al que estava sentint aquella tarda... Fins que havia conegut a l'Enric, ni tan sols podia imaginar que era possible córrer-se de la manera que ho acabava de fer, així que a poc a poc, va anar seguint el vaivé d'aquella mà, que l'estava fent estremir de nou, i que de seguir així, la faria esclatar altra vegada, amb aquella fúria abrusadora, que l'havia sacsejat sense cap mena de control. Però no va ser així, perquè sense previ avís, va retirar la mà del seu cony, per a, sense donar-li més opció, ocupar el lloc que el polze havia deixat buit, amb un samaler molt més gran i dur, que a la primera empenta, va entrar gairebé dues polzades...La va agafar tan desprevinguda, que només va encertar a emetre un curt però agut crit, al que van seguir sanglots, i escarafalls, intentant aixecar-se, i treure's aquell tros de ferro que amenaçava amb tallar-li la respiració, però ell la va subjectar fortament pel bescoll, i amb una nova sacsejada, va entrar completament, tan llarga com era... Ara si que li va fer mal de debò... li va semblar que era tan gran, que li arribava fins a la gola, que s'estava ofegant amb allò tan calent que li entrava pel cul, empalant-la completament... D'una empenta , la va tirar sobre el llit, aixafant-se contra ella, agafant-li les mans, perquè intentava clavar-li les ungles pertot arreu i immobilitzant-la amb el seu pes. A continuació, va començar a bombar a poc a poc dintre d'aquell cul tan apretat, mentre ella li suplicava que li tragués del seu interior aquella brasa ardent, que l'estava destrossant, però ell no li va fer cap cas, i va continuar enculant-la, amb moviments cada vegada més ràpids, que augmentaven tant el plaer d'ell com el dolor d'ella, que finalment, va deixar de suplicar-li, per a plorar mansament, deixant escapar un lleu gemec cada vegada que els testicles del seu botxí copejaven el seu cony, encara xopat pels hàbils moviments del que ara estava estripant-la. Desitjava amb totes les seves forces, que aquella tortura acabés, però ell estava massa excitat amb aquell cul virginal que estava perforant, i continuava sense descans, la tasca de bombar que feia llarga estona havia començat... Va perdre la noció del temps, fins que finalment, l'Enric amb un fort sotrac, i deixant escapar un crit de plaer incontenible, li va buidar tot el contingut dels seus ous, al mateix temps que li clavava encara més si cap aquella espècie de porra que li va arencar un últim crit de dolor, a pesar que ja tot just notava si més no que tingués cul, cony, o cames, per la llarga estona, que duia immòbil sota ell... L'Enric es va quedar exhaust damunt d'aquella criatura durant llarga estona, fins que finalment aquella polla que abans l'havia destrossat, va sortir sola del seu amagatall, ara ja, petita i tova, en un dels sanglots d'ella, i un fil de líquid vermellós la va acompanyar fins al matalàs, on va desaparèixer empassat pels llençols. A l'estona, es va aixecar i atraient-la cap a ell, li va besar el front. La seva cara estava humida de les llàgrimes, que encara relliscaven per les seves galtes, els seus ulls, esquivaven la seva mirada, i ell va començar a besar-la i llepar-la, per tota la cara, i ella, sobtadament, el va abraçar amb força, plorant...
-Per favor Enric... digues-me que no tornaràs a fer-me això mai més...Per favor!! T'estimo Enric... T'estimo!! - deia entre sanglots- Mai havia sentit gens semblant... et juro que mai més podrà tocar-me ningú. Solament tu... Solament tu amor meu...-li va dir, estrenyent-se encara més contra ell- Solament tu...

-Aquesta si que és bona... Va pensar ell... doncs si que... Només li faltava això, si algú s'assabentava que s'estava cardan a una nena, encara es veia donant amb els seus ossos en la presó...

Va Intentar explicar-li que ella ja tenia un amic, i que segur que la estimaba molt, que aixó d'aquesta tarda, només havia estat una aventura, que segur recordaria algun dia amb nostàlgia, però ella ni l'escoltava, no deixava de repetir-li entre sanglots, que solament volia estar amb ell, i no el deixaria mai més...

-No vull veure més al meu amic... Ara sóc solament teva, tu ets el primer home que m'ha pres, i t'estimare sempre... Vull viure amb tu... Seguir-te a tot arreu, estimar-te tota la meva vida...

En sentirli dir tot allò se li va passar de cop i volta tota la ressaca... En bon embolic s'estava ficant... i tot per un parell de polvos... Es va aixecar per a anar al bany, a refrescar-se una mica, quan al sortir de l'habitació va escoltar com s'obria la porta, i tot just va tenir temps d'agafar el barnús que havia llençat abans al sòl, quan va aparèixer la Loli, carregant amb el seu nebot, i la borsa de cámping.
-Hola Enric... -el va saludar amb aspecte cansat- La meva amiga s'ha indisposat, amb el menjar, i he hagut de deixar-la a casa.

Mentre deia això, es va fixar que sobre el sofà, havia una gavardina que no coneixia, i abans que ell pogués obrir la boca, li va deixar anar...

-Qui hi ha a casa? T'has portat a alguna de les teves amigues? Et vaig dir que en la meva casa, no fiquessis a ningú...

Atònit, no encertava a respondre. No solament estava amb algú, sinó que a més era una n
ena, i...la seva cangur...

Ara si que l'havia cagat, semblava com si la història es repetís. És que no podia encular a ningú, sense que l'atrapessin "in fraganti"? Encara que el pitjor fou quan la Laura va sortir de l'habitació al sentir que havia arribat la Loli. Per fortuna, duia el vestit i les calces.

-Déu mèu! però... t'has tornat boig? si només és una nena! que estaves pensant! Va xisclar histèrica...-Mare meva...ja estas marxant a la teva casa immediatament!. Quant a tu...-el va mirar rabiosa- ja pots anar buscant altre lloc per a viure!

Comentaris

  • Ja et dic,[Ofensiu]
    Perestroika | 11-10-2006

    a mi m'ha agradat. Habitualment, quan llegeixo relats eròtics em falten detalls. Crec que s'extenen massa en com es troben i tal, i després volen acabar ràpid el relat.

    M'agrada així, si hi fas algun canvi fes-m'ho saber i li faig una ullada!

    Salut!

  • massa llarg?[Ofensiu]
    Senshi | 10-10-2006

    Be, potser si que n'he fet un gra massa...
    Creieu que seria millor que el partis en tres o quatre troços diferents? pero aleshores... no semblarien relats diferents tambe?
    En fi... que m'aconselleu?

  • Diria que és la [Ofensiu]
    Perestroika | 10-10-2006

    primera vegada que llegeixo un relat tan llarg..

    Fantàstic! Fa venir ganes de... tornar-te a llegir jejejje