La caleta

Un relat de: capsigranya
Avui t'he dut
de la mà
a la meva caleta.
Baixàvem pels graons,
i somreies.

Allà s'han rebolcat
l'aigua blavíssima
amb la blanca sorra,
les teves mans
i els meus desitjos.

Comentaris

  • Preciós[Ofensiu]
    SweetInnocence | 01-07-2011

    Un poema dolç i suau, m'ha contagiat la màgia que desprèn.

  • Un poema...[Ofensiu]
    AVERROIS | 09-06-2011 | Valoració: 10

    ...perfecte. Minimalista, clar, descriptiu, sensual, tendre i amb força. Què més es pot desitjar!
    Una abraçada.

l´Autor

capsigranya

12 Relats

22 Comentaris

10294 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
No sóc perruquera. Potser ho hauria pogut ser, però la veritat és que no m'ho he plantejat mai (principalment perquè és una professió que mai no m'ha despertat cap interès).

Tampoc no m'ha atret mai la idea de ser una llauna de tonyina. I és que un cop surt de la botiga, la llauna no té possibilitat de controlar el seu destí. Vull dir que si el teu destí com a llauna de tonyina és una amanida d'estiu ben fresca i colorida doncs, com a destí, està prou bé, però, i si caus a mans d'un degenerat que un bon dia, en arribar a casa, decideix fer un pizza de tonyina?

Sóc, comptat i debatut, els modestos escrits que de tant en tant aconsegueixo parir. No em cal més: per als qui no tenim el do de la literatura, escriure quatre ratlles, per poca cosa que siguin, és un gran què. Si a més tenim la sort que algú ens llegeix i ens fa saber què en pensa, podem dir que hem tocat el cel.

M'agradarà rebre els vostres comentaris aquí, o al Facebook, o al meu blog.

Lola Balsareny
http://capsigranya.blogspot.com/