LA BONDAT DELS ANIMALS

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
Encara hi ha bondat en els animals
Fa dies uns parlo d'un gatet el Cat. No és gaire agraciat ni gaire afortunat. No tenia mare i em va triar a mi.
Molt temps li vaig donar biberó. Al principi pensava que potser li donava amb excés o massa poc, tot seguint les instruccions del pot de llet per gats que vaig anar a comprar a una veterinària amiga. Però no va pas ser el cas. De dia em venia a buscar i feia Meeeeuuu! I jo li contestava , que voooolsss? I ell Meuuuuuu! I jo ja sabia que tocava biberó. I amb quina fúria mamava.
Si era de nit, venia i en mossegava una orella fins a despertar-me. I així funcionaven fins fa poc.
El gatet està sa i ufanós una mica malcriat això sí que he de dir.
No fa gaire una gateta se li va morir el fillet una mica més petitó qu' ell. Jo li vaig portar el mixet i del primer moment el va acceptar.
L'omple de llepades l'alleta quan toca i mai més m'ha reclamat un biberó.
Llavors vaig veure que els animals són bons per naturalesa.
Això sí, li encanta venir amb mi i seure a la meva falda. Això res ha canviat.
El que ha canviat és la mare.
Per això estimo els animals, perquè no hi veig maldat en ells.

Comentaris

  • Bonic[Ofensiu]
    Karin | 18-09-2017 | Valoració: 10

    Quanta tendresa trespuen les teves paraules. M' encanta

  • Meeeeuuu![Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 15-09-2017 | Valoració: 10

    M'encanten els gats i si no en tinc cap és per allò que esgarrapen els mobles, deixen anar pels, com nosaltres, i vulguis no vulguis una mica, com nosaltres, d'oloreta fan. És un relat àgil, amè, entendridor i sobretot trobo genial la frase on diu: "De dia em venia a buscar i feia Meeeeuuu! I jo li contestava , que voooolsss? I ell Meuuuuuu!"

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

323111 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.