La benvinguda fada de la nit

Un relat de: Bonhomia

La fada de les criatures malignes em crida:
-És negra nit.
Però jo no em torbo per la seva escomesa fingida:
-Que potser és il·lícit, per naturalesa, no ser al llit?

-Esdevindràs poder,
doncs la teva formació
és partidària del pur fer,
individual i amb la glòria de la passió.

-Molt encertada,
fada de la broma ociosa,
la teva salut vetlla per mi,
donats els teus encants de nina vertadera i meravellosa.

-Saps que ets amb mi, doncs,
i que tota peculiaritat de tu,
que en tota jo ara es fon,
és estimada per mi com l'eterna llum.

-Bé, però, et demanaré
que em complaguis en la meva estança,
i de deliri i goig m'ompliré
i faré que el teu niu resti en la més estremedora benaurança.

Comentaris

  • Un bon relat Sergi[Ofensiu]
    Naiade | 29-08-2008 | Valoració: 10

    Has aconseguit una bona metàfora amb aquesta fada de nit. Espero que s'acompleixi el que li demanes i que et concedeixi el teu desig i embolcallat per ella puguis ser feliç.
    Tot just he tornat de vacances i pel que veig la teva inspiració és molt gran,la meva enhorabona. T'agraeixo els teus comentaris encoratjadors.

    Una forta abraçada


  • M'encanta la teva poesia![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 28-08-2008 | Valoració: 10

    Tu has comentat el meu "Ella i ell" i dius que t'ha agradat però jo, potser perquè no sabria fer-ho, tinc enveja de la teva manera de poemar(un verb que jo m'he inventat), tan espontània, tan novedosa, tan jove...! Tens tota la vida per endavant per gaudir de la vida i de la poesia! L'enhorabona i gràcies.

  • Molt bo. Felicitats![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 28-08-2008 | Valoració: 10

    El teu relat està molt bé, és molt expressiu i sensible, i sap sorprendre. Alhora, les idees de la "fada de la nit" són simpàtiques.

    Llàstima que el relat no fos un mica més llarg, potser hauria estat encara més boníssim... però no sé, a vegades cert tipus de relats és millor no allargar-los...

    (Em fas pensar en certa fada de la meva vida real realíssima, la senyora L. de M-T... ¿Pobrissona, on deu ser ara? Snif, snif...).

    En fi, que molt bé pel relat, tens un 10. Adewww!!!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514836 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.