LA BELLESA DELS CABIROLS

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
Desprès de una nit de pluges intermitents, com cada dia he obert la finestra . M´ha arribat la flaire de terra mullada i la dels boscos una mica mes saciats de l´aigua que ens ha mancat al hivern. He portat als meus gossos com cada dia perquè poguessin fer les seves necessitats fisiològiques El Dick mandrós per tornar a casa ,l´ he deixat que dones voltes com fa sempre, al voltant de la casa. Suposo que en busca de petjades d´animalons boscans. Llavors els he vist, quina meravella.Els àgils cabirols en grup de tres o quatre, menjaven junts al camp mes proper a mi. Segur que venen en busca de menjar agradòs .De moment han continuat quiets i per un instant les nostres mirades s´han trobat, els seus ulls negres vellutats em miraven. No se que hauria passat si el meu gos fen el que fan els gossos els ha empaitat bordant . Amb quatre salts han desaparegut de la meva vista seguits per un gos gens ràpid Quina bellesa la dels cabirols. Elegants , lleugers , amb potes primes que semblen fràgils , mes quanta força per saltar. Una meravella de la natura . Ja m´han alegrat el dia la seva visita.

Comentaris

  • Poesia[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 19-04-2016 | Valoració: 10

    Un relat preciós, Montserrat, sentit i proper. És d'un estil literari de primera, poètic, sensible. A mig camí de la descripció i el sentiment que desprenen aquests grans animalons. Una forta abraçada!

    Aleix

  • Natura[Ofensiu]
    Bonhomia | 12-04-2016 | Valoració: 10

    Jo sóc un gran admirador de tot tipus d'animals, i penso que com el bosc no hi ha res. Em manca el contacte amb la natura i ho hauré de remeiar. Encantat de llegir-te.


    Sergi : )

  • Josep Ventura | 10-04-2016 | Valoració: 10


    si tens la sort de trobar-na un acabat de néixer i que quasi no s’aguanta dret podràs contemplar i acariciar una de les meravelles que ens pot donar la natura.
    J

  • Regal de natura.[Ofensiu]
    Falciot blanc | 10-04-2016

    Quina marevella, no n'he vist mai cap de cabirol, sembla que cada vegada ni han més. Expreses sensibilitat, tant ee bó més persones sentisin admiració per la natura.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

323228 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.