L´OLLA EXPRÉS

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
A vegades a la vida diem coses i fem coses que a la practica no les fem pas com diem, sigui conscient o inconscient.

Una vegada estàvem tres amigues a casa una d´elles, les tres érem
mòlt amigues de les de sempre vaja, que havíem anat a l’escola plegades ens havien casat i teníem tres fills mes o menys de la mateixa edat.

Aquell dia ens varem reunir a casa l´ Anna desfruitàvem de un berenar tranquil i plàcid, els tres nens jugaven a la catifa del menjador cuina. El pis era nou i entrava un sol que enamorava. El vent feia voleiar una cortina que donava a un terrat ple de flors i amb un magnífic sofà a la sobra de una pèrgola. El pis era nou de trinca, crec recordar que celebràvem l’estrena.

A la cuina una olla exprés, coïa el sopar , patates amb carn de vedella va dir la Anna, així quan arribi el Fermi ja tindre el sopar a punt.

Les tres parlàvem de que la nostra màxima preocupació era la seguretat i el benestar dels nens. Les tres ens mirarem els tres plançons i assentirem .

De cop i volta la vàlvula de seguretat de l’olla exprés va fer un soroll molt preocupant com si anés a explotar, com així va fer, deixant un escampall de patates i carn per tota la cuina.

En qüestió de segons no va quedar ningú a la cuina, les tres corríem cap al terrat quan va explotar.

Quan va haver passat tot ens varem donar compte, els tres nens restaven jugant a la catifa i ens miraven sorpresos.

Les tres ens mirarem esparverades, on havien deixat el nostre instint de protecció.?. no eren primer els nens ?

I esverades varem anar abraçar els menuts que reien i reien en veure el nostre astorament .

Comentaris

  • Bon relat[Ofensiu]
    Karin | 28-01-2017 | Valoració: 10

    Quin ensurt!!! M: agrada

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

322102 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.