L´aposta

Un relat de: Francesc Vilajosana Ferrandiz

L´aposta

Tres amics, una aposta. Una paella d´arròs i peix a l´obra, els paletes se la miren i apareix l´Agapito, cent - vint quilos d´humanitat. S´hi caga al damunt. El primer que deixi de menjar de la paella haurà de donar mil euros a la resta dels competidors.Comencen a agafar l´arròs de les vores, el cagarro pudent és al mig.S´hi van acostant i es miren.Al final,ningú va haver de pagar res.Se la van menjar tota.Un final feliç.
Història basada en fets reals

Comentaris

  • Aquest...[Ofensiu]
    rnbonet | 31-03-2008

    ...no em convenç. Gens ni mica! Vaig a per un altre!
    PS1. Sent ser "l'ovella negra" dels teus comentaris. Sóc sincer.
    Ah! I fa temps que no puntue!
    PS2.- "Llançar el boomerang" és en sentit metafòric? O vol dir...

  • Llibre | 31-03-2008

    Per sort, he fet cas del que comentes a la introducció, i m'he esperat a llegir-te després d'haver fet ja la digestió... hejehe...

    Déu n'hi do, amb la historieta i la juguesca. I la veritat: no m'atreveixo a preguntar-te què vols dir amb això de "història basada en fets reals".

    Fins la propera,

    LLIBRE

l´Autor

Francesc Vilajosana Ferrandiz

18 Relats

8 Comentaris

13353 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Aficions : escacs, sortir a no emborratxar-me i llançar el boomerang,Nascut el 30-5-1978 a Súria.Em queda tant per viure !