Kraców

Un relat de: Agnieszka

No vull més promeses falses
més que les meves pròpies promeses incomplertes.
No vull més cartes plenes de paraules
perdudes en ràfegues de vent.
Pàgines en blanc sense destinatari, sense remitent
que resumeixen milers de somnis, tota una història.



Començaré de nou sense tu,
lluny de la nostra estimada Cracòvia.
Prometo tornar a donar senyals de vida
quan decideixis deixar d'esperar una nova disculpa.
Quan decideixis continuar sense mi.

Comentaris

  • Cracòvia[Ofensiu]
    ixnuir | 06-09-2008

    T'he trobat a través del forum i m'ha fet molta ilusió que una noia polonesa estigui en un espai tant català i ara descobreixo quelcom millor, que escrius molt bé i que aquests petits poemes sobre ciutats conviden a viatjar, a descobrir una terra que per a molts catalans ens pot ser ficticiament familiar, perquè no sé si ho saps, als catalans durant molt de temps alguns espanyols ens han anomenat polonesos pel sol fet de parlar una llengua diferent a la seva....

    i bé, això, que et seguiré llegint perquè m'agrada la teva poesia. I t'he comentat aquest pel fet que vaig anar de petit a aquesta ciutat i em va agradar molt.

    ixnuir

  • Ei, Agnieszka![Ofensiu]
    micanmica | 03-09-2008 | Valoració: 10

    Moltes gràcies pel teu comentari! La nena del piano és dels meus primers sonets... m'alegra que t'hagi agradat!
    aquestes converses de sobretaula no estan gens malament, noia! Sobretot, m'encanten els versos "Pàgines en blanc sense destinatari, sense remitent
    que resumeixen milers de somnis, tota una història".
    Sempre he cregut que les pàgines en blanc contenen un món sencer, i que són molt més suggerents que les que ja estan escrites (perquè, en elles, qualsevol cosa hi pot ser escrita). Una abraçada i gràcies altre cop pel comentari, perquè m'ha permès descobrir-te!

l´Autor

Foto de perfil de Agnieszka

Agnieszka

26 Relats

26 Comentaris

20722 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Foto: Lublin
Contacte: agnierszka@gmail.com