Juguet trencat.

Un relat de: Annalls


Juguet trencat,
comença el dia d’amagat.
Cada dia es lleva, i es dona corda,
per seguir caminant.
Cada albada un nou repte,
Una il.lusió, una oportunitat,
malgrat tot la vida…
lluita per obrir-se pas ,
l’esperança una escletxa,
porta llum al seu cau,
I afebleix les ombres que l’envolten.

Comentaris

  • Annalls[Ofensiu]
    Gabriel M. | 26-06-2013 | Valoració: 10

    Estimada amiga.
    M'han agradat aquests versos, que són com un camí del dia a dia.
    a voltes ens falta mot aquesta corda per poder llevar-nos amb força.
    Sempre un plaer llegir-te i sempre t'agrairé les teves incursions a les meves lletres.
    Una besada dolça.

  • La corda és vida[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 22-06-2013 | Valoració: 10

    Jo crec que el juguet, potser trencat, però viu.... m'agrada molt el que escrius "cada dia es lleva, i es dona corda". Molt bona imatge. Cadascú de nosaltres som una mica juguet. I quan ens llevem ens cal "CORDA". Enhorabona !!!

  • Realment...[Ofensiu]
    AVERROIS | 21-06-2013 | Valoració: 10

    ...som com un juguet trencat. Lluitem cada dia, cada segon per esbrinar que ens portarà la vida que ens han donat. Les nostres il·lusions són les que ens donen una mica de llum per continuar...S'ha de seguir segon a segon que la vida ens dona sorpreses i quasi sempre no són desagradables.


    Una abraçada.

  • Marteta | 20-06-2013 | Valoració: 10

    L'esperança, l'afany de superar els temors i les tenebres fa que aconsiguem tot el que ens proposam tard o d'hora. Jo sempre dic que el primer obstacle ens el possam nosaltres mateixos i que si som capaços de superar-nos tot el que vindrà després serà molt més fàcil.

    pd; M'ha fet molta gràcia que m'haguis dit ''adalentadeta'' hahaha, no m'hi considero gens ni mica, però gràcies! ahahha.

    Una besada (aviat tornaré a visitar els teus escrits, quan torni de Menorca, a les festes de sant joan!)

    Marta.

  • Caminar[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 20-06-2013 | Valoració: 10

    Cal caminar, com es pugui, però caminar. I anar ben dret i tranquil, a poc a poc. La pressa angoixa al qui camina de pressa i al que l'acompanya, si és que l'acompanya algú. Coneixement, consciència i cap heroicisme. Vale´ntia sí, però tonteria no. Una abraçada ben forta per a totes aquelles persones que pateixen una minusvalia. I una abraçada per a tu Anna, per a fer-los visibles.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76576 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.