Jugant amb la teva exitació

Un relat de: poetessa frustrada

Sento les teves mans recorrent el meu cos, pam a pam em dibuixes amb carícies tot l'amor que sents per mi. Em despulles amb la mirada, tendrament i poc a poc et desprens de les teles que cobreixen el meu cos, resto nua mirant-te de peu amb un somriure. Esperant que els teus dits tornin a la cova d'on han sortit, i segueixin fent-me sentir...
Et desfàs de la roba que et resta i m'acarones el cos amb delicadesa, m'estremeixo al tocar la teva pell i sentir que les teves mans i el meu cos són part de mi. T'acostes a la meva orella i em xiuxiueges que m'estimes, només puc respondre't que jo també i a continuació demostrar-te que el meu cos respon a aquest sentiment. Et ressegueixo els llavis amb els meus però ells volen més de tu, petonegen la teva boca juganera i segueixen el camí fins arribar a les teves cames bordejant el teu sexe. No aguanto més temps jugant amb la teva excitació, la respiració se t'accelera per moments i decideixo començar a saborejar-te, et sento dins la meva boca i els teus gemecs s'accentuen cada vegada més. El meu cos es mou amb el mateix ritme que ho fan els meus llavis que et succionen i t'endolceixen de petons.
La intensitat dels teus gemecs es fa present i intento complaure't tan bé com les teves mans em guien pel teu cos. Un gemec estremidor em confirma el gust de plaer que resta als meus llavis que esperen ansiosos un petó càlid.
Em dius dolçament que m'estimes i amb els ulls clucs em dediques un somriure mentre la teva mà busca la meva sota els llençols.

Comentaris

  • Gran relat[Ofensiu]
    depalafolls | 02-02-2009 | Valoració: 8

    Ja porto llegits uns quants dels teus relats, i aquest, per la descripció acurada del moment, l'acció i el sentiment implicat, és de moment el meu favorit.

    Tens molt de talent

  • Roget | 23-07-2007 | Valoració: 10

    Que ben relatat cada moment!
    M'ha agradat força aquest relat.

  • Felicitats[Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 22-07-2007 | Valoració: 10

    Et felicito!! M'ha agradat, esta molt ben estructurat ben desenvolupat i amb un final esplèndid. Et continuaré llegint
    J.Lluís Cusidó

  • Harmònic...[Ofensiu]
    res no és mesquí | 22-07-2007

    A mi no em sembla en absolut mancat d'aventura, intriga i tot això... al contrari, el trobo equilibrat. Les coses que expliques s'han d'explicar harmònicament i el text en el seu conjunt és un tot harmònic que es mou molt lent cap on tu el vols moure. No em sé explicar però... m'ha agradat molt

  • No sé, no sé... Està bé, però...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 22-07-2007 | Valoració: 7

    Crec que el relat és bo en conjunt, però li falta, a fe meva, una mica d'emoció, de misteri, d'aventura... Massa tranquil.

    Malgrat tot, t'animo a seguir endavant i a millorar. (I que consti que jo no em crec molt millor que tu com a escriptor).

    Una abraçada!

  • una cosa a dir!![Ofensiu]
    poetessa frustrada | 21-07-2007

    Soc principiant en escriure relats mes pujats de to..Ja que com heu pogut comprovar amb els meus relats és l'unic que no te res a veure pero anem a veure com me'n ensurto!
    He de donar gràcies a la inspiració que em donen els textos d'en Carles ajaj ( que escrius de coña nen!! un petó) -pels d relats en sisquatre-

    poetessa frustrada

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de poetessa frustrada

poetessa frustrada

33 Relats

45 Comentaris

38735 Lectures

Valoració de l'autor: 9.52

Biografia:
Només sóc una noia a la que li agrada expressar els seus sentiments. M'agradaria compartir-los amb vosaltres i és per això que sóc aquí.
Ja sabeu, si voleu compartir amb mi la passió d'escriure no dubteu en agregar-me:
mariadeloshielos@hotmail.com
Fins aviat!!