Jocs nocturns

Un relat de: setecel

T'has despertat de matinada amb gotes de suor relliscant des del front als llavis, desitjosos de petons nocturns.
Amb el sexe calent.
Amb la visió del meu cos encara desconegut i nu,clavada als teus ulls encesos de passió.
Amb desig de mi,has començat a acariciar-te suaument,en la foscor de la nit,i intensificant el ritme a mesura que augmentava l'excitació.
Has imaginat que m'acariciaves la pell,em llepaves sencer i em besaves,abans que entrés dins teu amb ganes de regalar-te plaer.
Les teves mans han baixat del pit a la polla erecte i amb ella han iniciat un joc solitari,gustós i complaent.
Has murmurat el meu nom en el silenci de l'habitació,per fer-me més present encara,i pensant en tot el que em faries si fós amb tu.
Fantasies sexuals,gemecs i suors t'han portat a l'orgasme,i mentre et buidaves,t'has agafat al coixí imaginant que t'abraçaves a mi.
T'has tornat a adormir,desitjant que en els meus somnis d'aquesta nit,apareixessis tu.

Comentaris

  • El millor remei per a vèncer l'insomni...[Ofensiu]
    kika anodrac | 26-08-2008 | Valoració: 9

    Una paradoxa?
    Un onanisme propi alimentat per un d'aliè?

    Sigui quina sigui la font d'inspiració, no és impediment per a la teva desbordant imaginació i la teva capacitat narrativa i comunicativa, fer-ho "vivible" i creïble per a un tercer.

    Qui estigui lliure de pecat que llenci la primera pedra :)

    Una abraçada








l´Autor

Foto de perfil de setecel

setecel

12 Relats

47 Comentaris

19031 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Vaig néixer a la ciutat dels sants, el dia de festa major, en els darrers temps d'un règim que no hauria d'haver existit...des de petit m'apassiona la lectura, l'escriptura, i qualsevol expressió artística .A part d'escriure amb més o menys lucidesa i encert, també faig teatre i ràdio.
Gràcies per llegir-me.Espero que hagis gaudit tant com ho faig jo mentre escric
M'agradaria i agrairia llegir els teus comentaris.
igresalreves@gmail.com