Jo

Un relat de: kuroe

Encara recordo l'estranya que vaig ser ahir. Tant igual i tant diferent al mateix cop.
Jo, la de ara, no sóc la mateixa que ahir. Cambio constantment, els meus pensaments, la meva visió del món. Si ho vaig veure tot negre, ara tot és blanc. Les llàgrimees que vaig bessar de dolor s'han transformat en alegria contessa.
¿Que puc fer-hi si cada dia neix una "jo" totalment diferent a mi?
¿Quin és el meu veritable "jo"?
Sóc la pura, l'obscura, sóc blanca, foc i ombre. L'innoccent i la que diu les veritats tan nues que fan mal.Sóc la que et plau i et repta, sóc dama i cavaller. Sóc jo... i també sóc tu, doncs sento el que tu sents i penso el que tu penses. Veig en els teus ulls l'infantessa que anyores tant com jo.
Som un de sol.

Comentaris

  • Anem sent[Ofensiu]
    Divagador | 02-11-2008

    Si!

    El jo es concep com quelcom estàtic, quan en realitat és pur dinamisme.

    Si llegeixes el relat rimat (o no) que tinc penjat anomenats ETS, penso que hi podràs trobar un paral·lelisme amb el que has escrit tu.

    El teu és més estètic, més prfound, més complet: te'l compro!. El més intenta ser fidel al socioconstruccionisme (teoria social) que explico a la introducció del mateix relat.

    Espero que t'agradi, espero que segueixis escribint aixi.


    Salut i paraules!

  • A mi també em passa i no tinc 1[Ofensiu]
    Igor Kutuzov | 02-11-2008 | Valoració: 9

    Quan et fas gran això que descrius és més suau (i també més avorrit). Per això els grans mirem de reull els de disset, amb gran enveja, i us critiquem però volem ser com vosaltres. I vosaltres no sabeu, del tot, que l'univers s'obre encara, infinit. Després s'acaba. M'agrada el teu relat.

  • Sóc la que t'estima i la que t'odia[Ofensiu]
    martaplanet | 02-11-2008 | Valoració: 9

    No hi ha res com ser un mateix i això vol dir ser masses persones a la vegada...

    perquè tots tenim diverses facetes per ensenyar...
    i quan confiés en algú els hi ensenyés totes...

    et seguiré llegint ^^

    i tu seguix escribint ;)

    ptonss!!

  • Molt emotiu, si senyor![Ofensiu]
    kisa | 30-10-2008 | Valoració: 9

    Sóc la que va escriure la història aquella sobre els contes de fades, si vols veure que li va passar a la sireneta ja ho he escrit encara que no m'ho han editat, vaja, però mira-ho quan puguis o quan vulguis, per ser tan jove escrius uns relats molt bonics et felicito, encara que jo en tinc 13, bé un vocabulari molt bo i molt ben escollit, segur que a l'insti no deus tindre problemes amb els relats xdxdxdxd, bueno contiuna escrivint, ho fas de maravella!

  • Molt emotiu, si senyor![Ofensiu]
    kisa | 30-10-2008 | Valoració: 9

    Sóc la que va escriure la història aquella sobre els contes de fades, si vols veure que li va passar a la sireneta ja ho he escrit encara que no m'ho han editat, vaja, però mira-ho quan puguis o quan vulguis, per ser tan jove escrius uns relats molt bonics et felicito, encara que jo en tinc 13, bé un vocabulari molt bo i molt ben escollit, segur que a l'insti no deus tindre problemes amb els relats xdxdxdxd, bueno contiuna escrivint, ho fas de maravella!

Valoració mitja: 9.2

l´Autor

kuroe

4 Relats

21 Comentaris

5609 Lectures

Valoració de l'autor: 9.23

Biografia:
tinc disset anys, he sobreviscut disset anys en un món ple de delincuència i de perills morals. Per això no dec tenir la ment molt lllúcida. Per això nomès escrivint s'omple el meu esperit. Vaig estimar al meu pare i va morir. Vaig estimar a una noia i no ho va saber. Vaig estimar a un noi i em va trencar el cor. Vaig estimar a un noi... i encara l'estimo. I ell no em veu, enlluernat per l'ànima cristal·lina i pura d'una deessa.

Últims relats de l'autor