Jo vull

Un relat de: FolletTrapella

No vull un camí farcit d'espines. No vull un conte de fades amb dracs, dragons i dragonets. No vull tampoc ser un cavaller que cavalca a lloms del seu bell corser per salvar la seva dama. No vull ser heroi. No necessito grans gestes. En sóc incapaç.
Només vull una tarda de sol al parc, un dia de cançons sota la pluja, el somriure d'un infant, el riure feliç d'algú al meu costat, un bon llibre davant la llar de foc. Vull també repartir el meu menjar i que ningú no passi més gana, repartir la meva pau i que no hi hagi més guerres, repartir els meus diners i que no hi hagi més pobres, repartir els meus llibres i que no hi hagi més incultura, repartir la meva alegria i que no hi hagi més plors. Vull no tenir res per a que tothom tingui de tot.
El meu paradís, tan a prop i tan lluny.

Comentaris

  • que maco[Ofensiu]
    llumdenit | 09-11-2006 | Valoració: 10

    Fantàstic, m'ha agradat molt aquest relat.
    Jo també vull el mateix que tu, però tinc masses espines en el camí, de moment.
    Ui, estic mig adormida i m'has despertat la sensibilitat del tot jaja, ara falta la resta..

    una abraçada
    llumdenit

l´Autor

Foto de perfil de FolletTrapella

FolletTrapella

17 Relats

21 Comentaris

17033 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Mai no deixis de somniar, perquè somniar és el principi d'un somni fet realitat.