Jack Bauer sentenciat

Un relat de: Joanjo Aguar Matoses

JACK BAUER SENTENCIAT - Frases de Joanjo Aguar Matoses

(Sentències sobre Jack Bauer, agent federal americà encarnat per l'actor Kiefer Sutherland. Pertany a la unitat antiterrorista de Los Ángeles i protagonitza la sèrie de televisió '24'. La primera temporada s'emeté l'any 2001)
________________________________________________________

Ocurrències de Joanjo Aguar Matoses, inspirades en acudits d'altra gent que hi ha recopilats a la pàgina web:

http://www.pitoche.com/bauer.htm

http://www.blogdecine.com/2008/08/04-venganza-liam-neeson-es-jack-bauer-y-jason-bourne
________________________________________________________

(Sueca, País Valencià. 26-8-2008)


- Jack Bauer no creu en Déu. Déu creu en Jack Bauer.

- El dia que Déu va contrariar a Jack Bauer, Jack l'obligà a fer-se ateu.

- En l'inici dels temps, Déu creà a Adam i Eva. I Jack Bauer creà a Déu.

- Quan Déu té un problema, crida a Jack Bauer. Quan el té Jack Bauer, es crida a ell mateix. No hi ha res més gran que Jack Bauer.

- Jack Bauer no se sap quan va nàixer, però una cosa és certa: ell provocà el Big Bang.

- El Diluvi Universal fou obra de Jack Bauer. La Terra estava infestada de terroristes i calia eliminar-los. Per descomptat, Noé era... Jack Bauer.

- Sodoma i Gomorra no les destruí Iahvé. A Jack Bauer se li anà la mà en un interrogatori.

- De vacances per la costa de Nàpols, intentaren timar a Jack Bauer. Va ser l'últim dia de Pompeia.

- Jack Bauer no fou engendrat. Es creà a ell mateix.

- Jack Bauer no juga a ser Déu. Déu juga a ser Jack Bauer.

- ¿Qui va inventar el terrorisme internacional? Jack Bauer. Duia mesos mort d'avorriment.

- La Segona Guerra Mundial va esclatar perquè Jack Bauer agafà una temporada sabàtica. El dia que començà la Guerra del Vietnam, Jack tenia el dia lliure.

- Jack Bauer no pot contraure la SIDA, però la SIDA sí pot contraure a Jack Bauer.

- De menut, Jack Bauer quasi s'ofega en la mar. Ara és la Mar Morta.

- Jack Bauer ha comés molts interrogatoris en aigües de la Mar Roja. Abans es deia Mar Blau Turquesa.

- A Hitler li oferiren el paper de Jack Bauer en la sèrie '24', però es negà en rotund: era massa sanguinari.

- Jack Bauer adora a la Guàrdia Civil Espanyola, és la seua font d'inspiració. 'Tot per la pàtria'.

- ¿En què es diferencia Jack Bauer de la Guàrdia Civil? En què la Guàrdia Civil són molts i Jack Bauer és únic. La resta és idèntica.

- Una volta, Jack Bauer i un guàrdia civil s'interrogaren mútuament. Aquell dia nasqué el sadomasoquisme.

- Si Jack Bauer interrogués a Crist, podria fer-lo signar que Déu no és son pare ni Maria sa mare, i cantar-ho en versió òpera rock.

- Jack Bauer no s'atreveix a tocar l'increïble Hulk. Té por de llastimar-lo.

- Jack Bauer no es fia de les enquestes per telèfon. ¡¡¿¿Un interrogatori sense violència??!!

- Jack Bauer mai no contesta al telèfon, sempre pregunta.

- En els exàmens de la Facultat, els professors li escrivien les respostes i Jack Bauer feia les preguntes. Només un s'hi va negar, descanse en pau.

- A l'Institut, no eren els professors els que examinaven a Jack Bauer. Era Jack Bauer qui examinava als professors, mentre el director li duia el café.

- Jack Bauer no perd el temps escodrinyant '¿On està Wally?' Tortura totes les figuretes del dibuix fins que confessen on collons s'ha amagat.

- Durant les classes de biologia, els professors de Jack Bauer quedaven horroritzats. En compte de disseccionar granotes, esbudellava als companys. Era part del seu entrenament.

- Quan Jack Bauer agafa un llibre de cercar '¿On està Wally?', Wally bota fora immediatament i s'entrega. No suporta la tortura. (NOTA: Si Wally tarda molt en eixir, la resta de ninotets el capturen i el lliuren a Jack. ¡Poca broma!)

- El primer dia que esclafà una panderola, el Jack Bauer de quatre anyets somrigué: estava fent-se major.

- Jack Bauer mai no ha resolt una endevinalla, tothom canta abans que la resposta li vinga a la ment.

- Només la llum és més ràpida que Jack Bauer. Fuig d'ell per evitar una segona tortura.

- La llum corre més que Jack Bauer perquè aquest li ho permet. De vegades, Jack Bauer mostra clemència.

- Quan anava a escola, l'equip de futbol de Jack Bauer no tenia rivals. Estaven tots a l'hospital.

- Jack Bauer no coneix la por, però la por SÍ CONEIX a Jack Bauer i no vol veure'l ni en pintura.

- En l'escola, els mestres no tremolaven quan apareixia Jack Bauer. Ho feien abans, en divisar la seua ombra.

- Un xiquet major que Jack Bauer gosà furtar-li l'entrepà, però Jack el recuperà i se'l berenà. En acabat, guardà l'entrepà per al dia següent.

- A l'escola, Jack Bauer només va tindre enemics el primer dia de classe. L'endemà, els pocs supervivents i mutilats havien canviat de col·legi.

- Jack Bauer no es complau torturant a la gent, però... ¡vaja! ¡tampoc li desagrada!

- Si Jack Bauer fos basc o català, el titllarien de terrorista sense escrúpols. Com és americà, esdevé un heroi nacional. Jack Bauer sabia on cal nàixer.

- Jack Bauer gaudeix d'un prestigi immemorial. En temps antics se'l coneixia com Jack l'esventrador, Torquemada, Neró, Bahamonde o Vlad Tepes, també anomenat Dràcula. Pseudònims de merda. L'autèntic nom és Jack Bauer.

- A Jack Bauer, els capellans li provoquen calfreds: obtenen confessions sense tocar un pèl de l'interlocutor. Hi ha quelcom fosc en tot això, alguna cosa que no quadra...

________________

(Sueca, País Valencià. 27-8-2008)


- En les pel·lícules 'Seven' i 'Sospitosos Habituals', Kevin Spacey interpreta a Jack Bauer. Canvia d'identitat, però tothom sap que 'John Doe' i 'Keyser Söze', en turc, significa 'Jack Bauer'.

- Si Jack Bauer es mareja en un vaixell, tortura la mar fins que queda en calma total i, aleshores, li arrea una pixarrada. Ningú no desafia a Jack Bauer i resta impune.

________________

(Sueca, País Valencià. 28-8-2008)


- Milers de criminals ansien enviar Jack Bauer a l'infern. Impossible. Ell és l'Infern.

- MARVEL no s'aventura a publicar còmics de Jack Bauer. "Resultarien massa fantasiosos", al·leguen.

________________

(Sueca, País Valencià. 2-9-2008)

- De jove era un oceà ferèstec i intractable. Des que Jack Bauer va tindre una 'xerradeta' amb ell, es presenta en societat com a 'Oceà Pacífic'.

________________

Joanjo Aguar Matoses

_

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Joanjo Aguar Matoses

Joanjo Aguar Matoses

204 Relats

246 Comentaris

250333 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Sóc de Sueca, poble situat a la Ribera del Xúquer, al País Valencià i, per tant, a Marènia (com li dic jo) o Països Catalans (com li diu la resta del món).