Ja tinc un mes! Felicitats, jo!

Un relat de: Tiamat

Hòstia.

Ara ho estava pensant. Fa uns dies va fer un mes que em van publicar per primera vegada un relat en aquesta web.

Un mes ja. Com passa el temps.

I tenia ganes d'escriure alguna cosa. Però no tinc una idea massa concreta.

Vaja, en tinc. Però res a veure amb el tema.

No sé massa com continuar tampoc.

Farem una partida al solitari.

…

Quiere volver a jugar?

No…

Centra't, Tiamat. Laura, Tiamat, suposo que ets una mica les dues coses.

Du…
Du hast…
Du hast mich…

Va va, no comencis a cantar ara, concentració.

Ben mirat, estàs escrivint una cosa ben inocent ara.

Però farem una petita trampa.

Faré que sigui un relat considerat no apte per menors de 18 anys.

EL TEU FILL MORIRÀ ASSASSINAT.

Res?

Vaja, tornem-hi.

FOLLAR.

Ara, ara sí. No apte per menors de 18 anys.

Quan el sexe sigui més ben vist que la violència, haurem fet un gran pas.

No te'n vagis per on no toca però, va, sempre fas igual.

Què podries dir? Home, la trobada alternativa que es va fer fa poc a Arbúcies, algú deu tenir curiositat, no?

Però els deixo amb la curiositat.

(un record a en Cesk i a l'Ilargi) (i a la noia que es va desplomar al terra)

També podria fer un comentari de les persones que he anat trobant per relatsencatalà. Però passarien diferents coses.

Cosa que podria passar número 1:
Deixar-me persones.

Cosa que podria passar número 2:
Escriure només sobre les persones de qui tinc més coses a dir-ne. Això però, podria provocar que algú que no fos anomenat, es pugués arribar a sentir ofès, o si més no, un xic molest. I ja són ganes de complicar-se la vida.

Cap de les dues possibilitats m'agrada.

De fet, ja has dit el que volies dir.

Bé, podries haver-ho fet més emotiu…

Us estimo!!

Ara queda molt millor.

És clar que potser ha estat exagerat.

Em caieu bé!

Això tampoc… no tots et cauen bé (així m'agrada, fent amics!).

Doncs…

Visca relatsencatala.com i tots els que hi estem!!

Una abraçada, i no deixeu mai de picar les tecles de l'ordinador!

Comentaris

  • Segueix anant-se-te'n l'olla[Ofensiu]
    Biel Martí | 27-02-2005

    Segueix anant-se-te'n l'olla (dubto que aquesta frase sigui correcte, però és igual), escrivint sobre qualsevol cosa en qualsevol moment. Crec que tens un fer molt particular Tiamat i em sembla impossible que algú pugui avorrir-se llegint-te!

    Destaco la frase: "Quan el sexe sigui més ben vist que la violència, haurem fet un gran pas." Que tots ens ho sabem, però a veure si s'ho llegeix algú amb poder, home (dona).

  • Està guai.[Ofensiu]


    M'agrada com escrius. És molt graciós.

  • no, si jo, d'alemany...[Ofensiu]
    Tiamat | 23-07-2004


    ... ni idea...

    sé dir "ich schwitze" i prou, que vol dir "estic suant". Ja em direu quina tonteria de saber-se...

    el tros que vaig posar era d'una cançó de Rammstein que estava escoltant en aquell moment...

    Seht ihr mich?
    Versteht ihr mich?
    Fühlt ihr mich?
    Hört ihr mich?
    Könnt ihr mich hören?
    Wir hören dich
    Könnt ihr mich sehen?
    Wir sehen dich
    Könnt ihr mich fühlen?
    Wir fühlen dich
    Ich versteh euch nicht

    (per què dic res? ara que havia quedat de puta mare..)

  • Das ist nicht eine misch, das ist sehr gut![Ofensiu]
    Ilargi betea | 21-07-2004

    Eis wapa, m'ha agradat aquest relat tan estrany. Sobretot m'ha fet gràcia això de deixar amb la mel als llavis als altres relatistes que no saben com va anar la nostra trobada alternativa ;)
    Per cert,la noia desplomada va sobreviure, hahaha, només duia una turca increïble al damunt!
    Una abraçada!

    PD:fa molt de temps que no toco l'alemany, ho sento si el que he escrit no està bé...

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

681406 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.