Ja tinc relat publicat, visca!

Un relat de: Autobahn

Ja tinc relat publicat, visca!
Ja puc dir que sóc autor! Wow! (així, en anglès, que fa més idiota)
Ja puc criticar tothom, sense que em puguin dir que perquè no em dedico a escriure en lloc de tocar la pera! Que guay! (així, en castellà tristíssim, perquè en català aquesta paraula em faria mal de cor)
Ja puc rebre una puntuació de zero! Fins i tot, es possible que alguna ànima caritativa -per no dir alguna altra cosa- em posi un 10!
Ja no sóc un fantasma lector del Florenci! (quina cosa)
Doncs si que ho sóc i això continuaré sent: un fantasma, ningú, una cagadeta de mosca, una miqueta de rien ne va plus.
I amb aquest relat d'excusa (escrit amb un morro que me'l trepitjo i al qual no penso mirar de repassar i una punyetera falta d'ortografia o gramatical) m'estreno i em suïcido, obrint una ampolla de cava extremeny (plop!) i bevent-la...
(Us ho heu cregut? Us penseu que estic tant boig?... Bé sí, fins i tot més, però mai en aquesta direcció, us ho puc assegurar)

La vida és bella si tens temps per viure-la, en lloc de sobreviure-la.
Sobreviure és una merda (com a mínim, a mi, em cansa molt)

Apa siau!

Comentaris

  • Genial i tot a pastar fang...[Ofensiu]
    Mena Guiga | 29-09-2012

    ..que no sigui una rialla clara i escrita (no la veiem, no la sentim).
    Visca el visca que pisca com un semàfor.
    I amb el color verd! El que permet passar i ...passar-nos escrivint? Encara hi ha exemples pitjors: els polítics (suau) i gent que al llarg de la història ha representat el mal (suma de moltes voluntats). No?

    Té, un pallasso:


    =OD

    Mena

  • Genial i tot a pastar fang...[Ofensiu]
    Mena Guiga | 29-09-2012

    ..que no sigui una rialla clara i escrita (no la veiem, no la sentim).
    Visca el visca que pisca com un semàfor.
    I amb el color verd! El que permet passar i ...passar-nos escrivint? Encara hi ha exemples pitjors: els polítics (suau) i gent que al llarg de la història ha representat el mal (suma de moltes voluntats). No?

    Té, un pallasso:


    =OD

    Mena

  • Fantàstic el sentit de l'humor[Ofensiu]
    Filalici | 09-05-2008

    Trobo sensacional que sigui un fantasma qui digui: "La vida és bella si tens temps per viure-la, en lloc de sobreviure-la". Doncs apa, com a fantasma espero que puguis fer-ho per tota l'eternitat!

  • Clar de lluna | 26-04-2008

    ...la vida és bella i val la pena viure-la! Les teves intervencions al fòrum, els teus vídeos i la teva manera d'expressar-te aboquen felicitat i això sempre és d'agrair! Gràcies!

    Una abraçada!

  • Ja que no tinc Oreo's, et poso un 10[Ofensiu]
    deòmises | 22-04-2008 | Valoració: 10

    Encara que el teu primer relat deixa mol que destjar eh? Jajaja, però ets tan bon nen, per no dir el final de l'Úrsula, que en Florenci t'ha posat a ratlla amb el seu 1.

    Text desenfadat que no comentaré tan bé com ho has fet amb mi. T'has lluït, xaval. Té, un pot de cafè soluble del LIDL i unes galetes que tenia aquí a casa (amb sorpreseta...)

    Gràcies, per la bona estona, d.

  • Ala! (així, en castellà)[Ofensiu]
    PRUNA | 07-02-2008

    Doncs sí, estàs com un cencerro (quina paraula més potent) i jo vaig i m'identifico amb tu.
    Vull viure, a més de sobreviure. Vull publicar relats. Vull fer el que em doni la gana.

    Salut.

  • Òndia![Ofensiu]
    Màndalf | 07-02-2008


    I jo que em pensava que sobreviure era viure a sobre d'algú...

    Així m'agrada, que t'empatollis i t'expandeixis home, que això descriure també treu l'adrenalina... fota-li canya nanuuuuu !!

    Benvingut al club!

  • Visca![Ofensiu]
    Kumori | 06-02-2008 | Valoració: 8

    Jo també acabo de publicar per primer cop, i suposo que més que una altra cosa, el teu relat és un mecanisme de defensa... i com a tal, m'ha agradat!

    Ja t'he valorat i tot!

    Un plaer!

  • gypsy | 06-02-2008

    doncs mira, malgrat el sarcasme de l'autor/lector,
    encara que siguis la mateixa persona, m'agrada molt més com autor, destroyer, provocador o del què sigui.
    Així, sempre podrem replicar, sinó ens agrada!!
    hehe

  • Si, tens un morro que te'l trepitges noi! :D[Ofensiu]
    Florenci Salesas i Pla | 06-02-2008 | Valoració: 1

    Si pensaves dir que eres el lector d'en Florenci, bé podries haver posat el nom sencer (Florenci Salesas i Pla), de pas fer-li una mica de publicitat i no patir perquè el seu nom surti a Internet més repetit que el del Papa de Roma que, la veritat, ja no ve d'una vegada!
    Entre nosaltres dos -que tu ja saps que ens coneixem molt- admet que t'estaves morint de ganes de que et posés un zero com una casa de pagès. Eh que si? Doncs no pateixis que jo te'l donaré.
    Ara, estic content de que, com a mínim, hagis tingut la decència de dir qui eres al forum i agraïr als companys que t'han valorat tan positivament. Tu saps que la gent té ganes de bon rotllo: això també ho valoraré positivament.
    Doncs, au, ja tens el zero patatero. Que el gaudeixis gaudinianament.
    Fins ara mateix!
    Adéu, gamberro!!!
    (Hòstia, anava a votar i es veu que no es pot fer-ho amb menys d'1. Ho sento molt altre jo: amb un 1 t'hauràs de conformar*snif*)

  • Meryl | 06-02-2008

    mmm el títol del pròxim relat serà "ja tinc dos relats publicats, visca!" ?
    ajjaja

    molt directe, graciós, provoca somriure i petita riallada.

    espero un següent relat per conèixer el teu esperit de relataire.

    I a pel següent!

  • Aquest relat[Ofensiu]

    l'he trobat distret, benvingut a RC !!.
    Jo si esta fred també m'apunto al cava.
    I... es veritat noi, la vida s'ha de viure encara que per això tinguem de sobreviure.

    J.Lluís Cusido i Ciuraneta

  • Un 10, un cigarret i una condecoració ....[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 06-02-2008 | Valoració: 10

    Hola;

    És d'una frase històrica :

    un cigarret i una condecoració, son coses que no se li poden negar a un home. I jo seguint la teva petició afegeixo, i un 10 menys, oi ?

    Que no sigui el darrer !

    coneixercatalunya.blogspot.com

Valoració mitja: 7.8

l´Autor

Foto de perfil de Autobahn

Autobahn

2 Relats

27 Comentaris

3639 Lectures

Valoració de l'autor: 7.78

Biografia:
Ep, no us prengueu seriosament aquest personatge!
El vaig inventar -ja fa un grapat de mesos- només per a les participacions del fòrum. Al començament no volia que pretenia que fos ni autor, pobret. Amb el temps, però, he decidit de fer-li publicar aquesta tontada perquè, com a mínim, sembli que ha escrit alguna cosa (cal que es pensi que es com els demés, al criatura).
En realitat, sóc en Florenci Salesas i Pla i si voleu llegir relats meus de debò -potser terribles però fets sense màscara- són aquí, a RC, sota aquest nom.
Moltes gràcies per la gresca general -tots els que heu deixat algun comentari, demostreu tenir un excel·lent sentit de l'humor- i als qui hagi provocat alguna confusió, els hi demano, si us plau, les meves més sinceres excuses :)