Ja t'escric...

Un relat de: Norifumi

Estic pensant que si és el moment per escriure't, cada vegada que em passa per el cap escriure't, crec que no és el moment, que ha de ser un moment... no ser, de fet no ser com em sembla que ha de ser el moment per dir-te que et trobo a faltar, fa tres anys que ja no hi ets i desde el dia més horrorós de la meva vida que va ser el dia en que t'en vas anar que t'he volgut escriure, m'hi he posat moltes vegades, però mai em sembla prou i acabo tirant el document a la papalera, suposo que la barreja de sentiments, incomprensions, resignació i odi cap a no ser on, fan que no pugi expresar en claratat tot el meu sentiment.
Com deia, fa tres anys d'aquell inexplicable 14 de maig, el teu últim partit de futbol, ja et retiraves, poc ens pensavem que realment seria el teu últim partit com deies al papa i la mama al mateix dia al matí, l'ho poc que em consola, és que vas morir fent el que t'agradava, però de veritat que em consola molt poc. A partir d'aquí, per a mi, va començar una nova i duríssima etapa de la meva vida, no podia veure la vida en cap mena de bons ulls, és com si tot amb el que m'ha anat formant durant el llarg de la vida, de cop s'ensorra i no hi haguès res que em consolès ni que m'ajudès, bé, crec que si, crec que per la família ho fas tot i el fet de tirar endevant ells hi han tingut a veure, però estic segur que tu també, molt segur. Com deia una companya de relats, ara, al recordar-te el cor se'm fa fort i s'em omple de orgull i això fa que et porti molt a dintre meu, al principi em costava parlar de tu, i en canvi ara, encara que estigui plorant m'entres escric aquestes paraules, és diferent, perquè no ser quin sabi va dir, i crec que tenia tota la raó, que un no es mort, fins que no es mor l'últim dels seus records, i per mi no et moriràs mai.
PD: Avui el papa i la mama han tornat de Suíssa i estaven mot contents, ho saps oi?


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Norifumi

3 Relats

0 Comentaris

1690 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor