Ja fa temps que l'ECR* em treu de polleguera

Un relat de: vent de grop

El vell polac s'enfurisma perquè les arrels no s'esmenten.
I ara el jerarca, reclama l'ensenyança obligatòria de la religió catòlica, també a l'escola pública.

A mi, que amb les seves arrels i amb la seva educació castrant, em van ben agafar pels bemolls, li demano amb tots els respectes que pari de tocar els collons. Que a mi el que em rebenta és que hi posi o no la creu, una part dels meus impostos l'arrambin aquests fariseus.

Condemna el preservatiu, mentre el sida (una immunodeficiència moral, segons ells) es va escampant pel món.
El sexe, només és legítim si és entre esposa i marit, i tan sols si és amb el fi de procrear.
I si gaudeixen fent-ho, s'han de confessar? O no cal, monsenyor romà?
La guerra, només la condemna si creu que va en contra del seu interès.
S'oposa al dret a l'avortament i al matrimoni civil homosexual (a on aniríem a parar).
...i fins i tot l'insensat, posat a dir disbarats, surt en defensa del transvasament. Ja veiem qui l'ha aconsellat.
I l'altre dia la conferencia episcopal espanyola va i sentencia, que l'únic nacionalisme lícit, és el nacionalisme espanyol. Tocat els ous! Ja només ens manca sentir, que els que no votin al PP, aniran de dret a l'infern!
I mentre, la seva puta emissora va sembrant jull, fent honor al seu nom de COPE: Cadena del Odio Perenne en España.

A mi ningú em va demanar, quan em varen batejar, si volia fer-me'n soci d'aquest club, que put a ranci i avinagrat i barreja fe i poder. Per això ara li dic ben emprenyat, al capitost del vaticà, que espero devotament el seu certificat d'excomunió. I em declaro desbatejat.

Comentaris

  • vaig a fer una aposta [Ofensiu]
    vent de grop | 28-01-2005

    quina posta d'ous!
    d'això en sortirà una apostemació.
    ja el sol se'n va a la posta,
    quan em poso a la posta
    i em ve un deliri apostematós
    quan veig com l'apostema creix.
    ara, ben a posta,
    vaig a fer una aposta.
    l'aposta mínima que puc fer?
    doncs si cal, doblo l'aposta:
    apostàticament, apostato.
    senyor bisbe, prengui nota de la meva apostasia
    ah! i doni records a Déu de part meva, quan el vegi.

    tal com van les coses, potser hauríem de demanar que l'ateisme sigui assignatura obligatòria i avaluable.
    fem apostolat de l'ateisme... o resignem-nos amb el retorn de l'edat mitja... que al vaticà ja treuen la pols als manuals del Sant Ofici...

  • L'esglèsia bona és l'es[Ofensiu]

    Apunta't aquesta adreça:

    http://perso.wanadoo.es/estudioateo/apostasia/apostasia.htm

    "Una lectura y entendimiento completos de la Biblia son el camino más seguro al ateísmo."
    [Rev. Donald Morgan, "ateólogo"]

  • Miquel... [Ofensiu]
    vent de grop | 27-01-2005

    ...m'has ben cardat amb això d'esmentar l'apostasia.
    Soc ateu convençut, des de poc després de tenir l'ús de raó, però mai hi havia pensat seriosament en això d'apostatar. I tal i com s'està decantant últimament l'ECR, veig que si vull ser un ateu coherent, no em quedarà cap més remei que fer-ho, (fer-ho oficialment, via document signat, vull dir, i que m'esborrin del registre de batejats) Però quan hi he començat ha pensar, m'ha entrat com una mena de vertigen, com si m'aboques a un precipici. Llavors me'n he adonat de fins a quin punt aquestes arrels que vull negar em tenen agafat pel pebrots. Si em presenten una llista amb la doctrina de l'església, negaré i m'oposaré rotundament a un grapat dels ítems apuntats. Però si em posen al davant la sol·licitud d'apostasia i em diuen: signa... em sembla que m'entra un buit estrany al ventre. Que cony em passa? Però no ho tenia tant clar? Em sorprèn tenir aquesta reacció, em trasbalsa i em deixa neguitós. Per això et dic que m'has ben cardat: M'has posat el dit directament a la llaga. I t'ho agraeix-ho. Em farà pensar.

  • Kelosepas[Ofensiu]

    Si et vols desbatejar pots fer-ho enviant un formulari d'apostasia a deunostrusenyor.

    Per aquí a Internet hi vaig trobar aquest formulari, no em facis dir on.

    Afanya't a fer-ho abans que t'excomuniquin per posar cadenes a les rodes del cotxe.

l´Autor

Foto de perfil de vent de grop

vent de grop

32 Relats

56 Comentaris

41647 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
El vent de grop és un vent que porta tempesta.
Aquest només porta humitat, però quan regalima un pèl avinagrada us pot tacar i fer malbé la roba.
Si no en teniu prou, podeu accedir a més producció enfigassada del mateix autor punxant aquí dessota:         Vent de grop