Ironies

Un relat de: garbi24

Ironies


Fins i tot els més alts càrrecs són humans, tenen vicis i s'equivoquen de vegades. El dia de la gran presentació del secret d'estat més ben guardat, havent esquivat l'espionatge durant temps, havia arribat. El nou avió invisible a tot tipus de radars seria una realitat i ell el seu creador.
Per tranquil·litzar-se, va voler passar a veure la seva estimada, una noia que atenia els seus desitjos a canvi d'altes remuneracions econòmiques. Jugaven sovint a jocs eròtics entre ells, enviant-se correus o notes que només ells entenien. Avui, com a dia especial que és, ell ha decidit anar més lluny i l'hi ha deixat un vídeo dins un llapis de memòria amb els desitjos sexuals de la propera trobada, amb pèls i senyals. No hi ha temps per més, té pressa, però marxa esperant que ella, dona complaent que és, farà els deures i el proper dia trobarà servits els seu desitjos.
Comença la reunió, tothom està pendent de la presentació. Ell, que sap de la impaciència dels assistents, allarga una mica el discurs, incapaç d'aguantar-los més, decideix mostrar els plànols. Introdueix el llapis de memòria al seu ordinador, que projectarà a la gran pantalla l'esdeveniment esperat durant mesos. Queda amb el cor glaçat, en veure's a la gran pantalla nu, demanant ser castigat sense pietat per la seva musa. El públic bocabadat i cada cop més enfurismat comença a increpar-lo. L'equivocació és evident. Sap que serà castigat, però no com ell voldria.

Comentaris

  • crohnic | 12-11-2010

    Bon relat!!
    Em sap greu pel protagonista, pobre home... En el fons, qui més qui menys, guarda secrets personals que en el cas de sortir a la llum farien canviar la opinió que els altres tenen de nosaltres...