Invitació

Un relat de: Anònim

Estimats amics,

Aquest dijous és el meu aniversari.

Després de pensar-hi una bona estona, m'he adonat que el més important d'aquesta celebració no és commemorar el dia en que vas neixer, o dur un compte del temps que ha passat desde què vas arribar a aquest món, ni les felicitacions que puguis rebre ni els regals que et puguin fer. Crec que el més important estar a prop d'aquells que més t'estimes, d'aquells que més t'importen... sentir que tu els estimes i que ells també t'estimen...

Normalment, cada cop que celebrem un aniversari jo i la meva familia, fem una celebració humil, a casa. No organitzem grans festes amb molts convidats i molta parafernalia, no. Però com ja he dit, crec que el millor és estar amb aquells que t'importen i t'estimes, és per això que aquest any vull que sigui diferent, vull celebrar l'aniversari amb vosaltres. No hi podeu faltar.

Gràcies per tot.

Comentaris

  • Felicitats[Ofensiu]
    obiwan | 10-11-2004 | Valoració: 7

    Felicitats dues vegadas, una per el teu aniversari, i l'altre per l'idea, una molt bona idea i pensada.
    En el fons tots nosaltres sóm germans o al menys diuen els cristians, el que pasa és que generalment ho celebrem amb els qui tenim més aprop, no per manque de ganes ho extrendriem a tothom.

  • molt bo[Ofensiu]
    Annix | 10-11-2004 | Valoració: 9

    estic completament d'acord amb el que has escrit, l'aniversari es per celebrar-ho amb els que més testimes, bueno felicitats atrasades.. eeee. molt bona idea per fer reflexionar, dir l'important de celebrar una festa d'aniversari i dir que estimes a aquelles persones que envies l'invitació

  • NOTA DE L'AUTOR:[Ofensiu]
    Anònim | 08-05-2004

    Aquesta és una carta real d'una invitació que vaig enviar a través de correu electrònic.

    No obstant, la carta original era lleugerament més extensa de la que podeu veure aquí, ja que en aquella s'hi especificaven detalls ue he cregut convenient que no es mostresin en aquesta web...

    Aquest detalls són la data i el lloc on es feia la festa i d'altres del mateix estil que, com molt bé comprendreu, són privats...

    No obstant, m'agradaria que aquesta carta servís per animar a la gent a fer un ús més culte de la llengüa (sempre i quan no afecti a la intel·ligibilitat ni es caigui en una artificiositat excessiva) a l'hora de comunicar events tan especials com aquest.

    Demostrem el que val la societat catalana!